گوشی بلو ویوو ایکس با نمایشگر 6 اینچی 18:9 و دوربین 4 لنزی معرفی شد

گوشی بلو ویوو ایکس با نمایشگر 6 اینچی 18:9 و دوربین 4 لنزی معرفی شد

بلو ویوو ایکس (BLU Vivo X) نام گوشی جدید کمپانی آمریکایی BLU است که دقایقی پیش معرفی شد. در ادامه، با مشخصات فنی، قیمت و زمان عرضه جدیدترین گوشی BLU آشنا شوید.

بلو ویوو ایکس نام اسمارت فون جدید و میان رده بلو است که دقایقی پیش توسط شرکت BLU معرفی و بلافاصله پس از آن، در دسترس کاربران قرار گرفت. این گوشی موبایل به نمایشگر 6 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 و وضوح 1440 در 720 پیکسل مجهز است و روشنایی آن به 520 نیتز می‌رسد. تکنولوژی گوریلا گلس 3 جهت محافظت از این صفحه نمایش استفاده شده و نسبت صفحه به بدنه نیز 80 درصد است.

مشخصات گوشی بلو ویوو ایکس

بلو ویوو X یک گوشی چهار دوربینه است؛ دوربین دوگانه اصلی توسط لنزهای 13 و 5 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 تشکیل شده در حالی که دوربین دوگانه سلفی آن سنسورهای 20 و 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم مشابه با لنزهای اصلی دارد. دوربین سلفی این گوشی هوشمند همچنین قادر به گرفتن تصاویر واید با پوشش 120 درجه‌ای محیط است.

گوشی بلو ویوو ایکس با نمایشگر 6 اینچی 18:9 و دوربین 4 لنزی معرفی شد

سیستم پردازش بلو ویوو ایکس را چیپست هلیو پی 25 مدیاتک با سی‌پی‌یوهای 8 هسته‌ای و 2.6 گیگاهرتزی Cortex-A53 بر عهده دارد. بر روی این تراشه، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا با کارت حافظه microSD) قرار گرفته است.

در قاب عقب گوشی میان رده بلو اسکنر اثر انگشت دیده می‌شود و در زیر این قاب، یک باتری بزرگ 4010 میلی‌آمپر ساعتی جهت روشن نگه داشتن دستگاه به مدت طولانی قرار دارد. ویوو ایکس یک گوشی دو سیم‌کارته است که در حال حاضر تنها در ایالات متحده و در شبکه‌های AT&T، تی‌موبایل، MetroPCS و Cricket عرضه می‌شود.

قیمت گوشی بلو ویوو ایکس 249.99 دلار است و در حال حاضر تنها در رنگ مشکی در دسترس خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. گوشی خوبیه و شیکه وارزون ولی هویت نداره

  2. افرین خزش کنید خزززز