نسخه 256 گیگابایتی گلکسی S9 پلاس

نسخه 256 گیگابایتی گلکسی S9 پلاس در راه است

سامسونگ گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) به همراه بزرگتر خود یعنی گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) به زودی معرفی و با فاصله‌ای کم به بازار عرضه می‌شوند. به تازگی اطلاعات جالبی درباره نسخه 256 گیگابایتی گلکسی S9 پلاس به دست آورده‌ایم.

سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در روز یکشنبه ششم اسفند ماه رونمایی می‌شوند. انتظار می‌رود طبق روال سال‌های گذشته پرفروش‌ترین گوشی‌ساز دنیا، این دو مدل با گذشت کمتر از یک ماه از تاریخ معرفی روانه بازار شوند. البته ممکن است زمان رسیدن آن‌ها به بازارهای هر کشور کمی اختلاف داشته باشد، اما طی یک ماه، تمامی کشورها گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را دریافت می‌کنند.

به گفته The Investor، همانند همیشه بازارهای خود کره جنوبی در اولویت قرار دارند، به طوری که پیش‌ فروش دو دستگاه تحت اپراتورهای اصلی این کشور، تنها سه روز بعد از رونمایی دو گوشی آغاز خواهد شد. اما فروش جهانی به شانزدهم مارس (بیست و پنجم اسفند) و حدود سه هفته بعد از رونمایی موکول می‌شود. البته افرادی که یکی از دو گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را پیش خرید کرده‌اند، یک هفته زودتر از زمان مقرر گوشی خود را دریافت خواهند کرد.

نسخه 256 گیگابایتی گلکسی S9 پلاس

نسخه 256 گیگابایتی گلکسی S9 پلاس با 6 گیگابایت رم عرضه می‌شود

متاسفانه هنوز درباره زمان پیش فروش دو گوشی در سایر کشورهای دنیا و همچنین قیمت دو گوشی خبر موثقی در دسترس نیست، اما طبق گفته تحلیلگران، قیمت مدل پایه، از گلکسی اس 8 به مراتب بیشتر خواهد بود. مرکز Lost & Found کره به تازگی فهرستی از دستگاه‌های جدید را به دیتابیس خود اضافه کرده که شامل پرچمداران آتی سری S سامسونگ نیز هست. یکی از نکات جالب، رویت نسخه 256 گیگابایتی گلکسی S9 پلاس است، اما مدل پایه تنها با ظرفیت داخلی 64 گیگابایت حاضر شده است. برای هیچ کدام‌ یک از دو گوشی خبری از نسخه 128 گیگابایتی نیست.

نسخه 256 گیگابایتی گلکسی S9

پیشتر نیز می‌دانستیم دو پرچمدار سری S امسال، در مقایسه با سال‌های قبل تفاوت بیشتری با هم خواهند داشت و دیگر قرار نیست اختلاف آن‌ها تنها به اندازه نمایشگر و بدنه ختم شود. به این ترتیب گلکسی اس 9 پلاس علاوه بر داشتن نمایشگر بزرگتر و مجهز شدن به دوربین دوگانه، به همراه یک نسخه 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. به احتمال بسیار زیاد، میزان حافظه رم نسخه 256 گیگابایتی گلکسی S9 پلاس 6 گیگابایت خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. دمش گرم این یکی و موافقم باهاش باید حافظه گوشی زیاد باشه

  2. عالیه کاش همه گو.شی ها اینقدر فضا داشته باشن

  3. فقط اونایی که میگفتن اس9 تغیری نکرده دوست دارم ببینم قیافشونو

  4. چخبره این همه فضااا بازم نترکه

  5. اگه‌اینجور باشه میشه مثل ایفون x