نمایشگاه MWC سال 2018

چه انتظاری از نمایشگاه MWC سال 2018 و محصولات قابل معرفی در آن داریم؟

نمایشگاه MWC سال 2018 تا چند روز دیگر آغاز می‌شود و شاهد معرفی محصولات ویژه و جدیدی در کنگره جهانی موبایل امسال خواهیم بود. در این مقاله مروری بر محصولاتی که امسال رونمایی می‌شوند خواهیم داشت.

کنگره جهانی موبایل (MWC) همیشه در آستانه فصل بهار برگزار می‌شود و تولیدکنندگان بزرگ عرصه تلفن های هوشمند با معرفی محصولاتی جدید در آن خودنمایی می‌کنند. نمایشگاه MWC سال 2018 هفتم اسفند ماه رسما آغاز به کار خواهد کرد. رونمایی از برخی گوشی ها در این رویداد قطعی شده است و در مورد آنها شکی وجود ندارد. با این حال پرده‌برداری از برخی محصولات در مراسم امسال هنوز مشخص نیست. در ادامه مروری خواهیم داشت بر تمامی محصولاتی که احتمالا در کنگره جهانی موبایل امسال معرفی می‌شوند.

سامسونگ

مراسم MWC سال 2018

دو پرچمدار جدید سری اس سامسونگ با نام‌های گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) قطعا در مراسم امسال رونمایی می‌شوند. در تاریخ 6 اسفند سال 96 (روز یکشنبه) دو پرچمدار مذکور در مراسم رسمی سامی معرفی خواهند شد. گزارشات لو رفته در مورد خانواده S9 سامسونگ تقریبا اکثر مشخصات مربوط به آنها را در اختیار ما قرار داده‌اند و همچنین با انتشار تیزرهای مربوط به این پرچمداران دیگر از طراحی نهایی آنها مطمئن شده‌ایم. این ویژگی‌ها از از دوربین Slow-mo گرفته تا تصویربرداری در محیط‌های کم‌نور و همچنین ایموجی‌های سه‌بعدی همگی برای ما مشخص شده‌اند.

نوکیا

مراسم MWC سال 2018

اما یکشنبه هفته بعد تنها به پرچمداران کمپانی سامسونگ اختصاص نیافته و شرکت نوکیا نیز برنامه‌های ویژه‌ای برای این روز در نظر گرفته است. با اینکه هنوز هیچ چیز توسط این شرکت فنلاندی تایید نشده، اما طبق گزارشات و شایعات لو رفته، رونمایی از نوکیا 7 پلاس و نوکیا 1 در این روز تقریبا قطعی است. گوشی Nokia 4 نیز ممکن است یکشنبه هفته بعد رخ نشان دهد. گفته می‌شود گوشی Nokia 7 Plus اولین محصول این شرکت با صفحه نمایش 18:9 کم حاشیه خواهد بود.

با این حال همه چیز به همینجا ختم نمی‌شود؛ شاید محصولاتی نظیر گوشی نوکیا 8 (یا نوکیا 8 پرو) و نوکیا 9 نیز در لیست محصولات فنلاندی‌ها قرار گرفته باشند. پس اگر شاهد رونمایی از 6 گوشی نوکیا در هفته آینده بودیم، تعجب نکنید!

سونی

مراسم MWC سال 2018

رویداد اختصاصی شرکت سونی دوشنبه هفته بعد برگزار می‌شود. انتظار می‌رود دو گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 2 (Xperia XZ2) و ایکس زد 2 کامپکت بر روی صحنه رونمایی شوند. در این زمینه یک ویدیو تبلیغاتی که به نظر حقیقی می‌رسید در فضای مجازی لو رفت تا از رونمایی این دو گوشی مطمئن باشیم.

ال جی

مراسم MWC سال 2018

بعید است که گوشی ال جی جی 7 (LG G7) در مراسم MWC سال 2018 رونمایی شود، اما به جای آن شاید محصولی با نام ال جی وی 30 با حافظه داخلی 256 گیگابایت و قابلیت‌های مربوط به هوش مصنوعی معرفی گردد. علاوه بر این محصولات میان‌رده سری K احتمالا در رویداد آخر هفته از راه می‌رسند. محصولاتی نظیر ال جی کی 8 و ال جی کی 10 احتمالا نسخه‌های پایه و میان‌رده کمپانی کره‌ای را به‌روز خواهند کرد.

هواوی

مراسم MWC سال 2018

رویداد خبری شرکت هواوی در نمایشگاه MWC سال 2018 ، در تاریخ 6 اسفند ماه برگزار می‌شود، اما احتمالا شاهد رونمایی از گوشی هواوی پی 20 و پی 11 در رویداد امسال نخواهیم بود. گفته می‌شود کمپانی چینی تنها از یک تبلت جدید رونمایی کرده و توضیحاتی پیرامون خدمات پرداخت هواوی (Huawei Pay) در اروپا خواهد داد.

ایسوس

مراسم MWC سال 2018

در روز سه‌شنبه هفته آینده شرکت ایسوس گوشی زنفون 5 را معرفی خواهد کرد؛ شایعات حاکی از این موضوع هستند که گوشی مذکور در سه نسخه زنفون 5، زنفون 5 لایت و 5 مکس رونمایی می‌شود. در پوستر این شرکت شاهد لوگوی شرکت کوالکام هستیم و همچنین احتمالا قابلیت تصویربرداری محصول مورد توجه کاربران قرار گیرد. از جمله مشخصات احتمالی این محصول می‌توان به ضریب صفحه 18:9 و دوربین دوگانه در هر سه نسخه (حتی نسخه لایت) اشاره کرد.

زد‌ تی ای

مراسم MWC سال 2018

این شرکت تقریبا از گوشی جدید خود با نام Blade V9 رونمایی کرده است. در نمایشگاه MWC سال 2018 احتمالا اطلاعات بیشتری پیرامون این محصول با تراشه اسنپدراگون 450 و صفحه نمایش 18:9 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

آلکاتل

مراسم MWC سال 2018

24 فوریه (شنبه هفته آینده) شرکت آلکاتل از 3 گوشی هوشمند جدید خود رونمایی خواهد کرد. نام این سه محصول آلکاتل 5، آلکاتل 3V و آلکاتل 1X است. در یک ویدیو لو رفته از این محصولات، مشخصاتی نظیر صفحه نمایش 6 اینچی با ضریب 18:9 و دوربین دوگانه ذکر شده بودند.

غایبان مراسم MWC سال 2018 

علاوه بر گوشی ال جی جی 7، احتمالا خبری از اچ تی سی یو 12 در رویداد بزرگ امسال نخواهد بود. گفته می‌شود این پرچمداران در انتظار از راه رسیدن تراشه اسنپدراگون 845 به تعداد کافی هستند. شرکت شیائومی سال گذشته در کنگره جهانی موبایل گوشی می 6 را معرفی کرد، اما امسال نسل جدید این سری (می 7) رونمایی نمی‌شود، با این حال شاید چیپست جدید شیائومی با نام Surge S2 معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. واقعا عملکرد بدی دارید چندوقته. تا الان صدبار این انتظار رو گذاشتین.همش شایعات موبایل و تبلیغ و… شایعات واسه طرفداران جذابه ولی نه این که کلا بشید منبع انتشار شایعات. نقد و بررسی هاتون باید قدرت بیشتری داشته باشه.گجت تی وی چندان دلچسب نیست و بهتره متن باشه.یا حداقل متنش رو هم بذارید
    و ی مشکل اساسی و به معنی واقعی بد اینه که خیلی دیر اخبار و شایعات رو منتشر میکنید.
    ی کم مقاله های بدرد بخور تری بذارید.مصر باستان و از این قبیل مطالب جالب ولی غیر کاربردی هست.مطلب باید بسته به نیاز کاربران باشه نه صرفا ی کپی از سایتهای خارجی
    ممنونم از گجت نیوز و امیدوارم راهتونو بهتر و با کیفیت بیشتری دنبال کنید

    • حاجی گجت نیوز یه منبع خبریه . وظیفش اینه که هر خبری حالا چه شایعه چه تبلیغ چه حتی یه عکس از موبایلا پخش بشه پوشش بده . این که گجت نیوز همه خبرهارو در کمترین زمان پوشش میده به نظرم نکته مثبته نه منفی
      بعدشم نظرت محترم ولی گجت تی وی واقعا جزو بهترین و باکیفیت ترین آیتماییه که کلا تو خبرگذاریای فارسی میبینیم

      وکیل مدافع گجت نیوز نیستم و از کسی پول هم نمیگیرم که این حرفارو بزنم.به عنوان فردی که هر روز این سایتو چک میکنه واقعا راضیم و خسته نباشید درکل

    • درودر بر شما

      دوست عزیز شایعات بخش بزرگی از اخبار دنیای گجت های امروزی هست و اگر ما صرفا صبر کنیم که محصول معرفی بشه و ازش خبر بریم که کلا هر محصولی به 2 3 تا خبر داستانش بسته میشه. در مورد بررسی ها اگر دقت کرده باشید اخیرا کیفیت و کمیت این بخش رو بالا بردیم و هر روز داره بهتر هم میشه.
      نمیدونم چطور میگید که اخبار و شایعات رو دیر منتشر میکنید در حالی که ما در این زمینه پیشتاز هستیم. تا حدی که برخی از مطالب ما رو حتی مراجع خارجی هم هنوز منتشر نکردن اما رو گجت نیوز منتشر شده.(اگر خواستید نمونه بدم خدمتتون)
      در مورد گجت تی وی اصلا متوجه منظورتون نشدم اینکه میفرمایید متن هم بزارید! تمام آیتم های گجت تی وی کپش داره و اگر منظورتون از متن ، توضیحات خود مطلب هست که این مورد کلا ماهیت ویدیویی بودن این بخش رو زیر سوال میبیره؛ وقتی ویدیو کاملا گویا هست چه نیازی به دوباره نویسی و بازگویی محتوی ویدیو در قالب متن هست؟
      بنده منظورتون رو از مقاله به درد بخور تر نفهمیدم ، ما در تمام زمینه هایی که کاربرانمون علاقه نشون دادن داریم فعالیت میکنیم و به جرات بسیاری از مطالب ما رو هیچ سایت فارسی زبانی کار نمیکنه. اینکه شما از یه مطلبی خوشتون نمیاد دلیل بر این نیست که همه نظرشون همین باشه و توجه داشته باشید ما با توجه به بازخورد و خواست کاربرانمون مطالب رو کار میکنیم.

  2. انتظارم گوشی تمام صفحه و بدون حاشیه هستش

    با تشکر