تبلت هواوی مدیاپد ام 5

تصاویر جدید تبلت هواوی مدیاپد ام 5 همراه با مشخصات فنی آن لو رفت

تصاویری تازه از تبلت هواوی مدیاپد ام 5 (Huawei MediaPad M5 10) همراه با مشخصات فنی کامل آن، پیش از آغاز به کار نمایشگاه MWC 2018 توسط رولاند کوانت لو رفت.

اگرچه هواوی برنامه خاصی برای معرفی موبایل های پرچمدار خود در کنگره جهانی موبایل بارسلون ندارد، ولی به نظر می‌رسد نسل جدید تبلت چینی‌ها قرار است در این نمایشگاه بزرگ معرفی شود. بعد از انتشار تصاویر و برخی از مشخصات تبلت هواوی مدیاپد ام 5 توسط رولاند کوانت، حالا این افشاگر مورد اعتماد، عکس‌ها و اطلاعاتی جدید از محصول آینده هواوی را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

هواوی مدیا پد M5 به صفحه نمایشی 10.8 اینچی و ال سی دی با وضوح 1600×2560 تجهیز خواهد شد و مطابق با پیش‌بینی‌ها، تراشه کایرین 960 در کنار 4 گیگابایت رم مسئولیت مدیریت اطلاعات را در آن بر عهده دارد. کاربران می‌توانند اطلاعات را روی حافظه داخلی 32 گیگابایتی ذخیره کنند. به نظر می‌رسد نسخه پیشرفته‌تر این تبلت با نام “Pro” نیز در حال توسعه بوده و با 64 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از شبکه LTE و قلم هوشمند M-Pen عرضه خواهد شد. به علاوه، کاربران در صورت خرید هر دو نسخه می‌توانند از کارت حافظه میکرو اس دی برای گسترش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات استفاده کنند.

برای ثبت تصاویر، یک دوربین 13 مگاپیکسلی برای بخش پشتی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای بخش جلویی در نظر گرفته شده است تا بتوان محتوا را با دقتی بالا ثبت کرد. مطابق با اطلاعات قبلی نیز یک باتری 4 هزار و 980 میلی‌آمپر ساعتی، نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین خواهد کرد.

گفته می‌شود تبلت هواوی مدیاپد ام 5 در نمایشگاه MWC 2018 با قیمت پایه 399 یورو (490 دلار) معرفی خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر این محصول جدید را تماشا کنید.

تصاویر تبلت هواوی مدیاپد ام 5

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اون سه نقطه پایین برای چیه؟ داکت شارژ؟ یا یه چیز تو مایه های موتو مد؟

  2. چقدر بی کیفیتو زشته اخه کی از اینا میخره

  3. خیلی خوشگله امیدوارم خوش قیمت بشه