قیمت گلکسی اس 9 پلاس

قیمت گلکسی اس 9 پلاس هم رده با آیفون 10 اپل خواهد بود

امروز گزارش جدیدی پیرامون مشخصات احتمالی و قیمت گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) در فضای مجازی منتشر شد. به نظر می‌رسد این پرچمدار جدید قیمتی مشابه با آیفون 10 اپل خواهد داشت.

در آستانه رونمایی رسمی شرکت سامسونگ از دو پرچمدار جدید سری اس خود، امروز گزارش جدیدی پیرامون مشخصات و قیمت گلکسی اس 9 پلاس در اینترنت لو رفت تا مشخص شود کره‌ای‌ها قصد دارند در سیاست‌ قیمت‌گذاری خود تغییراتی به وجود آورند. اگر به خاطر داشته باشید، ایوان بلاس اخیرا در پست خود قیمت دو گوشی گلکسی S9 و نسخه پلاس آن را به ترتیب 841 و 997 یورو ذکر کرده بود. حالا نیز در این گزارش جدید از اسپانیا، قیمت گلکسی اس 9 پلاس و نسخه پایه آن در همین حدود اعلام شده است؛ 849 یورو برای نسخه معمولی و 1000 یورو برای گلکسی +S9.

با توجه به این موضوع که قیمت‌ها در حوزه کشورهای اروپایی یکسان نیستند و معمولا گوشی های هوشمند و سایر گجت‌ها با قیمت متفاوتی در آنها عرضه می‌شوند، این اختلاف قیمت بین گزارش جدید و قدیمی توجیه می‌شود. به عنوان مثال قیمت گلکسی اس 9 پلاس در کشوری مثل ایتالیا که معمولا قیمت‌ها بالاتر هستند، احتمالا از مرز 1000 یورو عبور می‌کند.

قیمت گلکسی اس 9 پلاس به ازای چه امکاناتی است؟

از جمله مشخصات و امکانات خانواده S9 سامسونگ می‌توان به دوربین به‌روز شده و بهتر، چیپست پردازنده سریع‌تر و رنگ‌بندی جدید اشاره کرد. همچنین در نسخه پلاس این خانواده شاهد قرارگیری دوربین دوگانه در پشت محصول هستیم. با این حال تمامی قابلیت‌های جدید در نهایت منجر به بالا رفتن قیمت این دو محصول شده‌اند. در ایالات متحده آمریکا نیز این محصولات با قیمت پایه 850 دلار یا 35 دلار در ماه طی دو سال به فروش خواهند رسید.

قیمت گلکسی اس 9 پلاس

اگر به خاطر داشته باشید، تفاوت قیمت گلکسی اس 8 با نسخه پلاس آن در سال گذشته آنچنان زیاد نبود و با پرداخت اندکی هزینه می‌توانستیم گوشی بزرگتر را خریداری کنیم. اما به نظر می‌رسد اختلاف قیمت نسخه معمولی و پلاس گلکسی اس 9 در حدود 150 دلار باشد و یکی از دلایل آن نیز قرار گرفتن دوربین دوگانه در پشت محصول به شمار می‌رود.

به دلیل معرفی پرچمداران گران‌قیمت و لوکس شرکت‌هایی نظیر اپل و سامسونگ، آمار عرضه جهانی تلفن های هوشمند در سه ماه آخر سال 2017 با نزول قابل توجهی روبرو بود، اما این دو شرکت توانستند سود خوبی از پرچمداران جدید کسب کنند. به نظر می‌رسد این روال در سال جاری میلادی نیز کماکان ادامه داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. سامسونگ مثل اپل نیست زودتر از اپل افت قیمت داره بعدم امار جهان نشان میده سامسونگ ۳۱۷ ملیون گوشی فروخته اپل ۲۱۵ ملیون پس سام رو بورس تره استقبال بیشتری ازش شده سامسونگ سامسونگ ۱۰ سال پیش نیست خیلی فرق کرده شما همون اپل x رو بخرید با پنل سامسونگ بعدم قیمت الکی نمیاد ۲۳ ملیون مثل ایفون x اپل x هم اگه پنل سام نبود اینقدر گرون نبود تو دنیا تو پنل سام اوله تو سال۲۰۱۷ هم توی فروش تو سهام بورس هم از رده ۶ دنیا اومد رده ۴ در عرض ۱ سال پس نمیتونه بد باشه و ارزش خرید هم داره اپل تو سهام ارزش بورس تو سال ۲۰۱۷ اول بود حالا دوم هست پس الکی قضاوت نکنید

  2. همشون دنبال پولن
    یه برند مثل سونی ایراد از حاشیه هاش میگیرن با قیمت نصف اینا بهترین گوشی رو بهشون تحویل میده قدرشو نمیدونن

  3. سامسونگ خریدن بنظرم خیلی بهتره
    حداقل باتریش منفجر نمیشه

  4. من آیفونو ترجیح میدم هرچی باشه آیفونه کلاس داره همه میشناسنش

  5. چند بار گفتم بازم میگم کسی که قصد خرید گوشی سامسونگ s9 رو داره بهتره بره سراغ نوت 8 چون سری نوت همیشه بهترین بوده تو گوشی های سامی هم اینکه با توجه به قیمت سرسام آور S9 خریت محضه خرید این گوشی چون بجز یکم گزافیک بهتر که اونم اصلا در عمل با نوت هیچ فرقی نداره و فیلم برداری اسلومیشن هیچ فرقی با s8 نداره – واقعا سامسونگ ر..ده به بازار با این قیمت های شخمیش

  6. دوتا بدرد نخور گرونننننن

  7. خوب ادم میره ایفونو میخره