نحوه تماشای مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 در رویداد آنپک 2018

رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) در رویداد Samsung Galaxy Unpacked 2018 رخ خواهد داد. اما چطور می‌توان رونمایی سامسونگ گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس سامسونگ در مراسم آنپک 2018 را مشاهده کرد؟

پرچمداران سامسونگ به عنوان پرفروش‌ترین برند گوشی‌ساز، همواره در صدر اخبار مربوط به گوشی های هوشمند قرار دارند. به همین دلیل خبر نزدیک شدن به رونمایی جدیدترین مدل‌ها برای بسیاری از کاربران حائز اهمیت است. همانطور که از حدود یک ماه قبل مطلع شده بودیم، رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در روز بیست و پنجم فوریه (ششم اسفند) و یکشنبه قبل از برگزاری نمایشگاه MWC 2018 صورت می‌گیرد.

اگر جزو طرفداران پروپاقرص سامسونگ هستید، برای برای مشاهده مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 و برادر بزرگتر آن در آنپک 2018 نیازی به سفر به بارسلون اسپانیا ندارید، چرا که در این مطلب نحوه مشاهده مراسم به صورت زنده را اعلام می‌کنیم.

تماشای زنده رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9

رویدادی که کاربران مدت‌ها منتظر آن بودند، دو روز دیگر و در روز یکشنبه ششم اسفند ماه برگزار می‌شود. نخستین روش برای مشاهده مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، مراجعه به وب سایت رسمی و اتاق خبر سامسونگ به نشانی Samsung.com است. کاربران همیشه آنلاین در توییتر می‌توانند در همین شبکه اجتماعی، رویداد را دنبال کنند. به این منظور باید به آدرس Live.twitter.com/Unpacked مراجعه کرد.

رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9

یکی دیگر از روش‌ها رفتن به فیس بوک و مراجعه به صفحه اختصاصی سامسونگ در این شبکه اجتماعی به نشانی Facebook.com/SamsungMobile است. خوشبختانه امکان مشاهده مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به صورت 360 درجه‌ای نیز وجود دارد.

از طرفی دیگر، سامسونگ اپلیکیشن Unpacked 2018 را چند هفته قبل برای هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس منتشر کرد. به لطف چندین ویژگی واقعیت افزوده تعبیه شده در این برنامه، مشاهده رویداد از طریق آن‌ها تجربه متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اپلیکیشن را می‌توانید از Google Play Store برای اندروید و از App Store برای آی او اس دریافت کنید. اگرچه این دو گوشی هنوز معرفی نشده‌اند، اما تقریبا از بیشتر ویژگی‌های آن‌ها مطلع هستیم. تجربه نشان داده اغلب شایعاتی که بر روی آن‌ها پافشاری می‌شود، تبدیل به واقعیت خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. تولد مبارک آشغالفون

    فقط هنگسونگ رو عشقه بقیه همه کشکن

  2. تولدت مبارک سوپر اسمارت فون