هواوی P20

یک گوشی شبیه به هواوی P20 در TENAA رویت شد

چند روز بعد از انتشار تصاویر واقعی هواوی پی 20 (Huawei P20)، یک گوشی شبیه به آن در وب سایت TENAA رویت شد. این گوشی با در نظر گرفتن شایعات مربوط به هواوی P20 شباهت زیادی به مدل پایه پرچمدار آتی برترین گوشی‌ساز چینی دارد.

اگرچه پیشتر تصور می‌کردیم هواوی پی 20 به یک دوربین سه گانه مجهز می‌شود، اما انتشار تصاویر واقعی هواوی P20 انتظارات قبلی ما را رد کرد. به همین دلیل اکنون گوشی تازه رویت در وب سایت TENAA که به دوربین دوگانه مجهز شده است را به این مدل نسبت می‌دهیم.

نام مدل‌های این گوشی EML-TL00 و EML-AL00 بوده و پیشتر نیز در این وب سایت ظاهر شده بود. متاسفانه درباره مشخصات فنی دستگاه اطلاعات خاصی منتشر نشده است، اما طبق عکس‌های هواوی P20 در TENAA می‌توانیم بیشتر به سبک طراحی آن پی ببریم.

هواوی P20

هواوی P20 احتمالا دارای یک نسخه آبی رنگ است

طبق این عکس‌ها، مدل پایه خانواده P20 هواوی دارای یک نسخه آبی رنگ خواهد بود. حاشیه‌های دو طرف نمایشگر به حداقل کاهش پیدا کرده، اما به خاطر وجود کلیدی فیزیکی هوم در زیر نمایشگر به عنوان محل قرارگیری حسگر اثر انگشت، به طور کامل خبری از طراحی بدون حاشیه نیست. اگرچه در این عکس‌ها نیز دستگاه دارای دوربین دوگانه است، اما ساختار کاملا متفاوتی با نمونه مشاهده شده در تصاویر واقعی این گوشی دارد.

هواوی P20

در تصاویر قبلی شاهد قرارگیری دو لنز دوربین به صورت افقی بودیم، در حالی که چیدمان آن‌ها در این عکس‌های هواوی P20 به حالت عمودی تغییر پیدا کرده است. دو حالت وجود دارد. ممکن است تصاویر قبلی که با عنوان عکس‌های هواوی پی 20 در دنیای واقعی منتشر شدند صحت نداشته باشند. حالت دیگر، بی‌ارتباط بودن تصاویر جدید رویت شده در وب سایت TENAA به این گوشی موبایل است. شاید هواوی یک گوشی مجهز به دوربین دوگانه تحت برند لیکا دیگر در دست توسعه دارد.

با وجود این عکس‌ها، هنوز احتمال مجهز شدن پرچمدار آتی هواوی به دوربین سه گانه وجود دارد. از آنجایی که این طراحی فوق‌العاده پیشرفته است، شرکت آن را محدود به برترین مدل و یا مدل‌های خانواده جدید سری P نگه خواهد داشت. جدیدترین رندرهای هواوی پی 20 پلاس دوربین سه گانه آن را نشان می‌دهند که خبری خوشحال‌کننده برای کاربران است. اگر مدل چهارمی تحت عنوان پرو نیز در کار باشد، بدون شک به چنین دوربینی مجهز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*