فصل سوم گرند تور

زمان پخش فصل سوم گرند تور ؛ جرمی و رفقا به ایران می‌آیند

پس از پایان فصل دوم گرند تور حال همه به دنبال آن هستند که از زمان انتشار فصل سوم گرند تور (The Grand Tour) مطلع شوند. به نظر می‌رسد یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های این بخش برای کاربران گجت نیوز، حضور تیم گرند تور در ایران خواهد بود.

سرانجام فصل دوم گرند تور که قرار بود در 12 قسمت عرضه شود، در یازدهمین قسمت خود به پایان رسید. در آخرین قسمت از فصل دوم این شو تلویزیونی سه مجری محبوب برنامه جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند در یک ماموریت بین‌المللی بشردوستانه شرکت کرده و اپیزود 11 این برنامه را به کمک به مردم مناطق محروم و فقیر موزامبیک پرداختند.

در آخرین قسمت فصل دوم گرند تور این سه مجری با یک مرسدس 200T، پیکاپ نیسان و موتور سیکلت TVS Star از پایتخت موزامبیک به سمت یک روستای کوچک به نام پینگو حرکت کردند تا برای مردم محروم این منطقه مقداری ماهی با خود حمل کنند. در این اپیزود خبری از استودیو داخل چادر، بخش Celebrity Face Off و تماشاگران نبود، بلکه این سه مجری از ابتدا تا انتهای ماموریت خود در مسیر بودند و با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم کردند. بدین ترتیب بود که پرونده فصل دوم گرند تور بسته شد.

اما حالا طرفداران این سریال تلویزیونی منتظر آن هستند که بدانند فصل سوم گرند تور چه زمانی پخش خواهد شد و باید منتظر تماشای چه چیزی در این فصل باشند.

فصل سوم گرند تور

زمان پخش فصل سوم گرند تور

فصل نخست این برنامه بین ماه‌های بهمن و اسفند پخش شد، اما فصل دوم به خاطر تصادف ناخواسته‌ای که برای ریچارد هموند در حین ضبط برنامه اتفاق افتاد با کمی تاخیر پخش شد. حال ما انتظار داریم بار دیگر انتشار فصل سوم گرند تور بدون تاخیر خاصی و بین ماه‌های بهمن و اسفند سال 97 انجام شود. البته لازم به ذکر است که این سه مجری قصد دارند در اواسط سال 2018 میلادی یک اپیزود ویژه به نام “Columbia Special” را منتشر کنند.

گرند تور در فصل 3 به ایران می‌آید

اما فصل سوم برنامه زمانی برای ما جذاب می‌شود که بر اساس شایعات، ظاهرا تیم فیلمبرداری این برنامه قصد دارند یک اپیزود از فصل 3 را در کشورمان ایران ضبط کنند. این سه مجری زمانی که برنامه‌ی تخته گاز را نیز از شبکه بی بی سی پخش می‌کردند بسیار علاقه‌مند به حضور در ایران بودند، اما بنا به دلایلی این کار عملی نشد. حال با آغاز به کار برنامه گرند تور در آمازون، به نظر می‌رسد دیگر هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد و باید انتظار داشته باشیم یکی از اپیزودهای فصل سوم گرند تور در یکی از شهرهای ایران ضبط شود.‌ در هر صورت امیدواریم که این خبر به واقعیت تبدیل شود.

این‌ها تنها اطلاعاتی هستند که ما تا بدین لحظه از فصل 3 گرند تور در دست داریم. گجت نیوز طبق روال دو فصل گذشته، تمامی قسمت‌های فصل سوم این شو مخصوص عاشقان خودرو را نیز به صورت رایگان، همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و با لینک‌های مستقیم در اختیار کاربران محترم قرار خواهد گذاشت.

پخش فصل 3 برنامه گرند تور آغاز شد، لیست قسمت های جدید :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

35 دیدگاه

  1. سلام فک کنم اولین قسمت فصل سوم گرند تور منتشر شده میشه با زیرنویس فارسی تو سایت قرار بدید ممنون میشیم

  2. داداش فصل 3 همین الان اومد قسمت اولش..کی میذاریش؟

  3. ادمین عزیز فصل سوم رو نمیزاری فکر کنم اپیزود یکش اومده بزار دیگه

  4. چرا اپدیت نمیکنید الان تریلر جدیدو زمان پخش دقیقش اومده لطفا اونارم بزارین

  5. باید بزارن بیان ولی براشون چندتا شرط بزارن که مثلاً زیاد مسخره بازی در نیارن مثل موزامبیک ها ؟ بد میگم؟

  6. خیلی دلم میخواد بیان ایران
    قبلا که توی بی بی سی بودن به خاطر اختلافاتو مسائل… نمیذاشتن بیان حالا دیگه باید بتونن

  7. اطلاعاتتون کاملا غلط بود تنها.جایی که درست بود که گفتین ریچارد هموند تصادف میکنه تو قسمته اول آخراشه…واسه این میگم غلطه اطلاعاتتون چون هر دوسری که پخش شد قسمت زیادی تو پاییز و قسمتی کمی ازون تو دی ماه بود.

  8. اگه استاد همونده که مسخره کردن نباشه ولی وقتی ماشین ریمک چند میلیونی رو سوار بود باهاش تصادف کرد میترسم پشت پراید یا پیکان قوطی کنسروشو ببرن انگلستان😂😂😂
    هر چند دمشون گرم که برنامه خیلی خوبی رو درست میکنن و بیان ایران احتمالا یا تهران میرن که خیلی شلوغه پدرشون در میاد یا کویرای ایرانو میرن که کویر لوت گرم ترین نقطه جهانه آفتاب میزنه دو شقه میشن یا میرن شمال که دیگه رواله😂❤
    بعدم چند دست قلیون که میزونشون کنه!

  9. چرا نمیفهمید؟ با اینکه این همه دیدید ولی هیچ چی نفهمیدید که اینا فقط جدید ترین ماشینای تولیدی سال رو تو کشورهای مختلف تست میکنن.

  10. چرا نمیفهمید؟ با اینکه این همه دیدید ولی هیچ چی نفهمیدید که اینا فقط جدید ترین ماشینای تولیدی سال رو تو کشورهای مختلف تست میکنن نه ماشین قدیمی اون سالو

  11. جالبه با ام وی ام x 33برن آفرود !!!!!

  12. واااااای فک کنید بساد بشینه پشت پارس یا مثلا دنا
    چییی میشه
    یا مثلا مام بریم چادرشون…

  13. هایپم چسبید به سقف

  14. فقط جرمی کلارسون رو پشت پیکان جوانان تصور کنید . قراره از خنده دل پیچه بگیریم

  15. لحظه شماری میکنم برای دیدن این قسمت

    کاش میشد از نزدیک ببینمشون

  16. تو متن نوشتین جیمز هموند غلطه ریچارد همونده

  17. بیان ایران از غذا , طبیعت و جاهای توریستمون دیدن کنن معروف میشیم تو جهان پس به نفع دولته که بیان و ایران بهشون نشون بدیم.
    ولی از طرفی بیان ایران سمند دنارو ازمایش کنن ؟ یا چاله های طبیعیه اسفالتامونو ؟ : )) به نظر من نمیان یعنی دولت محترم اجازه نمیده

    • از اسم این سریال-مستند معلومه که به کل دنیا میرن . و اگه قسمت های قبل رو دیده باشی تقریبا تو هیچ کشوری از خودرو یا موتور و … همون کشور استفاده نکردن . مگه چند تا کشور سوپرماشین هارو تولید میکنن؟؟
      دولت باید اجازه بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه میخوان چیکار کنن؟ واردات اون سوپر ماشین ها یکم دردسر داره اونم واسه پلاک گذر موقت اش . امیدوارم بیان .
      شاید دیگه خیلی از مردم دنیا فکر نکنن ما با گاو و گوسفند میریم سفر … یا تروریست هستیم ….

  18. بزار بیاد ایران ببینید چطور ملته ایرانه تحقیر میکنه البته شاید بعضیا خوششون بیاد

  19. ریچارد هموند درسته نه “جیمز“
    اصلاح کنید

  20. فقیط منتظر اینم که بیان تو ایران ماشین های ایران رو تست کنن
    جذاب ترین قسمت تو کل این برنامه قسمتیه که میان ایران
    توی کل سابقه کاریشون این بهترین تجربشون میشه:)))))))))))))))))

  21. با خیال راحت این فیلم ها رو از سرورهای درون ایران دانلود کنید

    زیر دامنه cdn گدجت نیوز با IP ایران محاسبه میشه (حجم دانلود شما با قیمت داخلی حساب میشه) و دامنه اصلیش تو هلند هستش و تو ایران نمیارش به دلیل اینکه وقتی ف – ی – ل – ت – ر شد، مشکلی پیش نیاد!

    کارت درسته gadgetnews

    با تشکر

  22. کاملا رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد!!!
    انگار گجت نیوز تهیه کننده این برنامه اس
    شما خودت طبق قانون کپی رایت پات گرفتاره
    کلاس نزار

    • نیست که همه ی موزیکا و فیلمارو شما میری از خود آمازون خریداری میکنی اینطوری از قانون کپی رایتم حرف میزنی عزیزم؟
      الان تمام مشکلای مملکت حل شده تنها مونده کپی رایت درست بشه! متاسفم از نفس کشیدن امثال شما آدمای کوته فکر که به جای تشکر کردن فقط بلدن دهن باز کنن و نق بزنن

    • چی زدی عمو؟! تو الان موزیک و فیلمایی که میبینیو قانونی میخری نه؟! حرف از فرهنگ میزنی خودت متضاد نباش! سرت به تنت بیارزه حداقل آدم دلش نسوزه…!

  23. you r not wellcome مگه نه سعید?

  24. هووووولی شت یعنی جوری قراره تو اون اپیزود بخندیم که خدا عالمه :))))))))))))))))))) عالی بود

  25. اگه بیان ببینن که هنوز پژو های قدیمی رو تو ایران هنوزم دارن میسازن دیگه دود از کلشون بلند میشه تصور کنید جرمی پشت یه پراید بشینه اصلا جاش نمیشه بنده خدا

    • اونا خودشون مجری برنامه های ماشینی هستن اینا رو میدونن
      که چه ماشین هایی تو ایران یا جاهای دیگه تولید میشه
      مگه کشور های دیگه ماشین درب و داغون ندارن

  26. با این اسفالتی که ما داریم؟؟؟؟!!!