رندرهای رسمی هواوی پی 20 و پی 20 پلاس

رندرهای رسمی هواوی پی 20 و پی 20 پلاس منتشر شد؛ طراحی شبیه به آیفون ایکس

رندرهای رسمی هواوی پی 20 و پی 20 پلاس (Huawei P20 & Huawei P20 Plus) ساعاتی پیش از معرفی رقیب بزرگ آن‌ها یعنی خانواده گلکسی S9 سامسونگ منتشر شد. طراحی این دو گوشی بسیار شبیه به آیفون ایکس اپل است.

در حالی که گوشی های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ ستارگان درخشان کنگره جهانی موبایل امسال هستند، هواوی تصمیم گرفت تا اعضای خانواده پرچمدار هواوی پی 20 خود را در یک رویداد خبری جداگانه در 27 مارس (7 فروردین 97) معرفی کند. این بدان معناست که باید بیش از یک ماه دیگر تا رونمایی رسمی از گوشی های هواوی پی 20، هواوی پی 20 پلاس و هواوی پی 20 لایت منتظر بمانیم.

در همین حال، هواوی برای آنکه از قافله رقبای خود عقب نماند هر از گاهی اخبار جذابی را از این محصولات خود منتشر می‌کند. در همین راستا ساعاتی پیشف شاهد انتشار رندرهای رسمی هواوی پی 20 و پی 20 پلاس بودیم که خبر از تکه بریده شده بالای نمایشگر، درست همانند آیفون ایکس اپل می‌دهند.

زمان نشت رندرهای رسمی هواوی پی 20 بسیار مناسب بود و بعید به نظر می‌رسد که تصادفی این اتفاق رخ داده باشد. چرا که تا ساعاتی دیگر، بزرگ‌ترین رقیب این گوشی، گوشی های پرچمدار سامسونگ گلکسی اس 9 در بارسلونا معرفی خواهند شد و این دو تصویر می‌تواند نشان دهد که هواوی رقیب دست و پا بسته‌ای برای سامسونگ نخواهد بود. همانطور که می‌بینید، مدل اصلی پی 20 از اسکنر اثر انگشت جلویی برخوردار است در حالی که این اسکنر در مدل پی 20 پلاس به قاب پشتی منتقل شده است تا حاشیه‌های صفحه نمایش کاهش پیدا کرده و ابعاد گوشی خیلی بزرگ نشود. این طراحی را می‌توانیم به لطف تصاویر منتشر شده در سایت تنا، تایید کنیم.

رندرهای رسمی هواوی پی 20 و پی 20 پلاس

رندرهای رسمی هواوی پی 20 و پی 20 پلاس

هواوی پی 20 پرو (یا پلاس) مجهز به دوربین سه گانه است

به نظر می‌رسد هواوی پی 20 پلاس تنها گوشی سال 2018 باشد که از دوربین سه گانه پشتی برخوردار است؛ البته اگر شایعات غلط باشد و ما شاهد عرضه مدلی به نام هواوی پی 20 پرو نباشیم. حتی این امکان نیز وجود دارد که پی 20 پلاس امسال با نام پی 20 پرو روانه بازار شود و عملا این دو دیوایس یکی باشند. تفاوتی که باعث شده این گوشی لقب پرو را به خود بگیرد، استفاده از یک نمایشگر 6 اینچی 2160×1080 پیکسلی، تراشه کایرین 970، رم 6 یا 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی و یک باتری غول پیکر 4000 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

دوربین سه گانه این گوشی متشکل از یک لنز 12 مگاپیکسلی رنگی، یک لنز 16 مگاپیکسلی سیاه و سفید و همچنین یک لنز 16 مگاپیکسلی تله فوتو است. گشودگی یکی از لنزهای این دوربین f/1.8 است، اما واضح نیست که مربوط به کدام سنسور خواهد بود و کدام یک از OIS بهره می‌برند.

بر روی قاب جلویی نیز شاهد حضور یک دوربین 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 خواهیم بود. نسخه قدرتمندتر هواوی پی 20 پرو (یا پلاس) همراه با رم 8 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی قرار است با قیمت 930 دلار روانه بازار چین شود. به نظر می‌رسد با عرضه این محصول در سایر بازارها، قیمت آن نیز دستخوش تغییر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. عاقا خداییش این چه کاریه اون اسم هواوی رو بزن پشت گوشی نسبت صفحه رو زیاد کن جون عزیزت

  2. انصافا خیلی زیباست موافقید؟؟

  3. تا جایی که من دیدم شبیه آیفون اصلا نبود
    خوشگلم بود ولی خب درباره هواوی شک دارم

  4. نه شبیه آیفون نیست بخود نسبت ندین به ایفون این گوشی مضحکو

  5. ببین کی باشه گند بی کیفیتی این هواوی در بیاد

  6. بدون حاشیه ینی این

  7. اسکی…..

    حالا اون عقده ای هایی که از ظاهره محشره ایفون ایسک ایراد میگرفتن الان دیگه بریدگی بالا به نظرشون خوشگله و شبیه ایفون هم نیست!!!!!

  8. واقعا این کجاش شبیه ایفون هست ؟؟ حالا اگه میگفتید شبیه اسنشال فون هست یه چیزی