آیفون ایکس پلاس

انتشار تصاویری از نمایشگر در حال تولید آیفون ایکس پلاس در کارخانه ال جی

تصاویر جدیدی از نمایشگر آیفون ایکس پلاس اپل (Apple iPhone X Plus) یا همان آیفون 10 پلاس در یکی از کارخانه‌های ال جی دیسپلی واقع در ویتنام منتشر شده است. این تصاویر خبر از نمایشگر بزرگ‌تر نسل جدید آیفون ایکس می‌دهند.

تصاویر جدیدی از نمایشگر آیفون ایکس پلاس اپل و دیجیتایزرهای آن به انتشار رسیده است. به نقل از اطلاعات کنونی، منابع این تصاویر، یک کارخانه تولیدی شرکت LG Display واقع در ویتنام است. کاربری که این تصویر را در تالار گفتگوی MacX به انتشار رسانده است، توضیح می‌دهد که این قطعات مربوط به آزمایش تجهیزات خطوط تولید هستند.

نمایشگر آیفون ایکس پلاس

با نگاهی به دیجیتایزر و نمایشگر می‌تواند خیلی زود متوجه سایز بزرگ‌تر آن نسبت به نمایشگر گوشی آیفون 10 کنونی شوید. همچنین عرض تکه بریده شده بالایی نیز به مراتب بزرگ‌تر شده است. در زیر پنل‌های دیجیتایزر، کابل‌های انعطاف پذیری وجود دارند که آن را به برد منطقی متصل می‌کنند. با نگاهی دقیق به پارت نامبر چاپ شده بر روی کابل، می‌توان به فرمت مشابه آن با کابل‌هایی که در محصولات شرکت اپل مورد استفاده قرار می‌گیرد پی برد. همانطور که برخی منابع به آن اشاره می‌کنند، تاریخ چاپ شده بر روی این کابل‌ها، تولید در هفته چهل و ششم سال 2017 را نشان می‌دهد. بنابراین مونتاز این قطعات خیلی هم جدید نبوده است.

یک تصویر دیگر که در زیر مشاهده می‌کنید، مونتاژ چهار پنل نمایشگر دیگر را به تصویر می‌کشد. اندازه‌ها پنل‌های حاضر در عکس باز هم بزرگ‌تر از آیفون ایکس کنونی هستند. ما می‌توانیم تکه‌های بریده شده‌ای برای ماژول‌های سنجش عمق و همچنین درگاه‌های موجود را بر روی آن ببینیم.

نمایشگر آیفون ایکس پلاس

نمایشگر 6.5 اینچی آیفون ایکس پلاس را ال جی تولید می‌کند

در حال حاضر سامسونگ تولیدکننده پنل‌های OLED برای آیفون ایکس اپل است، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که ال جی دیسپلی جایگزین سامسونگ دیسپلی برای تولید پنل‌های اولد نسل جدید آیفون ها (احتمالا آیفون ایکس پلاس) خواهد شد. حتی اپل در این راستا سرمایه گذاری عظیمی را در بخش تولید OLED شرکت ال جی انجام داده است . این تصاویر نیز می‌توانند به این شایعه مهر تایید بزنند. بر اساس آخرین شنیده‌ها آیفون ایکس پلاس اپل از یک نمایشگر بزرگ‌تر 6.5 اینچی بهره‌مند خواهد بود و امسال معرفی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. دمش گرم الجی هم خب توانایی هاشو در اختیار این شرکتا قرار میدعه ها

  2. آیفون زندس هنوز؟؟
    طبق معمول همه چیزشم بقیه شرکتا میسازن که خخخ

  3. lg samson sony…همه حمال های اپل هستن که واسش کارگری میکنن تا یه لقمه نون بندازه جلوشون

  4. نخیر آیفون میخواد کیفیت گوشی هاشو ببره بالا بخاطر اونه با بقیه شرکت ها همکاری میکنه

  5. کسایی که میگن ایفون خوبه الجی بدرد نمیخوره بیان این خبرو بخونن
    و خجالت بکشن

  6. ای اپل چی چی داره پنلاشوا ال جی و سامسونگ واسش میزنند که خودشون بلد نیستن مگه بعد ایقدم پولم میگیره ولی کارشو ال جی و سامسونگ کردن