زمان معرفی گوشی شیائومی می میکس 2 اس

زمان معرفی گوشی شیائومی می میکس 2 اس مشخص شد + عکس

زمان معرفی گوشی شیائومی می میکس 2 اس (Xiaomi Mi Mix 2S) رسما از سوی شیائومی اعلام شد. شیائومی یک پوستر تبلیغاتی از فبلت پرچمدار خود را منتشر کرده است که خبر از معرفی آن در فروردین 97 می‌دهد.

سرانجام تمامی شایعات و اخباری که در مورد زمان معرفی گوشی شیائومی می میکس 2 اس شنیده می‌شد به پایان رسید. کمپانی شیائومی در حساب کاربری رسمی خود در ویبو رسما زمان معرفی این فبلت پرچمدار و جذاب را اعلام کرده است. در پوستر تبلیغاتی که شرکت شیائومی اقدام به انتشار آن کرده است، زمان معرفی گوشی شیائومی می میکس 2 اس 27 مارس (7 فروردین 97) اعلام شده است. اما این تنها اطلاعات پوستر جدید پرچمدار شیائومی نیست؛ عدد 273.741 خبر از کسب امتیاز این گوشی همراه با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام در سایت بنچمارک گیری AnTuTu می‌دهد که جذاب به نظر می‌رسد.

زمان معرفی گوشی شیائومی می میکس 2 اس

شیائومی می میکس 2 اس ظاهرا به یک نمایشگر 5.99 اینچی با نسبت 18:9 و وضوح +Full HD تجهیز خواهد شد. همانطور که اعلام شد، تراشه اسنپدراگون 845 قدرتبخش این گوشی خواهد بود که با یک رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی همراه شده است. به نظر می‌رسد این گوشی از رابط کاربری MIUI 9 مبتنی بر اندروید 8 اوریو بهره می‌برد که می‌تواند از تمامی قابلیت‌های جذاب اوریو نظیر هوم اسکرین بازطراحی شده، منو تنظیمات جدید و حالت تصویر در تصویر (Picture-in-Picture) برخوردار باشد.

زمان معرفی گوشی شیائومی می میکس 2 اس قابل پیشبینی نبود

شیائومی در نمایشگاه MWC 2018 واقع در بارسلونا شرکت نخواهد کرد، بنابراین آن‌ها گوشی جدید خود را در وطن خود یعنی چین معرفی خواهند کرد. این نخستین باری نیست که آن‌ها در یک رویدادی به جز رویدادهای بزرگ حوزه تکنولوژی از محصولاتشان پرده برداری می‌کنند. سال گذشته نیز شیائومی گوشی Mi 5C و نخستین تراشه ساخت خود با نام Surge S1 را در نمایشگاه موبایل بیجینگ که نسخه‌ی آسیایی MWC اروپا است معرفی کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. نمیدونم بنظرم خیلی مورد اطمینان نیست باید ثابت بشه

  2. جونننننننن عشقه منه این گوشی خیلی خوشگله

  3. این برند هم واسه ما شاخ شده برو بابا بذار باد بیاد

  4. اگر همین طور باشه بنظرم امکان خریده شدنش خیلی بالاست

  5. این گوشی واقعا خوشکل و سخت افزار خوبی داره ولی یکی از مشکلات گوشی های چینی امنیت هست که تا حالا FBI و چند تای دیگه هشدار دادن که این گوشی ها چینی حتی هواوی امنیتشون پایین هست ولی خوب قیمتشون مناسبتر هست

  6. مشخصاتی که ازش منتشر شده واقعا خوبه البته برا ما ایرانیا گزینه های بهتری هم هست
    باید دید امشب سامسونگ چه میکنه