تبلت هواوی مدیاپد M5

تبلت هواوی مدیاپد M5 در دو نسخه 8 و 10 اینچی معرفی شد

تبلت هواوی مدیاپد M5 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شد. این تبلت اندرویدی در دو نسخه 8 و 10 اینچی و با قیمت کمتر از 600 یورو روانه بازار خواهد شد. در ادامه بیشتر با تبلت Huawei MediaPad M5 آشنا شوید.

کمپانی هواوی همانطور که احتمالا مستحضر هستید در نمایشگاه MWC 2018 از گوشی های پرچمدار خود پرده برداری نخواهد کرد و آن مراسم را به هفتم فروردین ماه موکول کرده است. اما این دلیل نشده است که غول گوشی ساز چینی در این رویداد بزرگ جهانی شرکت نکند. آن‌ها دقایقی پیش طی یک رویداد خبری، از جدیدترین تبلت های اندرویدی خانواده MediaPad خود پرده برداری کردند که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

تبلت هواوی مدیاپد M5

تبلت هواوی مدیاپد M5 نام کامل این تبلت جدید است که در دو نسخه 8.4 اینچی و 10.8 اینچی همراه با یک پنل IPS و وضوحی برابر با 2560×1600 پیکسل روانه بازارهای جهانی می‌شود. این تبلت از تراشه درون کارخانه‌ای کایرین 960 برخوردار است که یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 / 128 گیگابایتی نیز آن را همراهی می‌کنند. یک باتری بزرگ در این تبلت باعث شده که شما بتوانید تا 10 الی 11 ساعت با هر بار شارژ‌از تبلت هواوی مدیاپد M5 استفاده کنید و اسپیکرهای 2/4 برند هارمن نیز ارائه کننده کیفیت صوتی بالایی خواهند بود.

تبلت هواوی مدیاپد M5

با توجه به رندرهای منتشر شده از این تبلت، یک دوربین بزرگ در قسمت پشتی آن نقش بسته است که می‌تواند تصاویری با وضوح 13 مگاپیکسل تهیه کند. علاوه بر این پین‌های مغناطیسی در قاب پشتی این تبلت اندرویدی دیده می‌شوند که اجازه می‌دهند لوازم جانبی نظیر کیبورد مخصوص این تبلت را به آن متصل کنید. هواوی همچنین از یک قلم هوشمند حساس به فشار به نام Mate Pen نیز مختص این تبلت پرده برداری کرده که البته همراه تبلت هواوی مدیاپد M5 عرضه نشده و باید جداگانه آن را خریداری کنید.

تکمیلی: یک نسخه دیگر از این تبلت نیز به نام هواوی مدیاپد M5 Pro وجود دارد که به صورت پیشفرض به قلم Mate Pen و کیبورد بازشونده مجهز است. این نسخه با قیمت به مراتب بالاتری از دو نسخه دیگر عرضه خواهد شد.

قیمت هواوی مدیاپد M5

مدل 10 اینچی MediaPad M5 با قیمت 520 یورویی به عرضه درخواهد آمد، این درحالیست که مدل 8 اینچی آن با قیمتی به مراتب کمتر روانه بازار می‌شود. هر دو محصول در ماه مارس (بین اسفند 96 و فروردین 97) به فروش خواهند رسید. از دیگر امکانات آن‌ها می‌توان به اسلات‌های سیم کارت نانو، اتصال LTE و اندروید 8 اوریو در بخش نرم افزاری آن‌ها اشاره کرد.

گالری تصاویر هواوی مدیاپد M5

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. حتما با این تبلت ها ش هم میخواد بره با جنگ با تب اس 4 ؟؟

  2. چرا قیمتشا ارزونه
    چون جنسش خوب نیست از قدیم گفتن همون قدر که پول بدی آش مخوری شما هم گول نخورید جنس تقلبی چینی بخرید

  3. معمولا 32 و 64 میزنن
    چجوری از 32 گیگ حافظه پریده 128 گیگ ؟؟