تمسخر سامسونگ توسط هواوی

تمسخر سامسونگ توسط هواوی در آستانه معرفی گلکسی اس 9 !

اگرچه هواوی هیچ برنامه‌ای برای معرفی پرچمدارانش در نمایشگاه MWC 2018 ندارد، اما در تیزری جدید شاهد تمسخر سامسونگ توسط هواوی در آستانه معرفی گلکسی اس 9 هستیم!

معمولا شرکت‌های مختلف، راه‌های گوناگونی را برای ارتباط با مشتریان امتحان می‌کنند که این موضوع می‌تواند حتی با تمسخر رقبا همراه باشد. در همین راستا، مدیران هواوی در جدیدترین ویدیوی خود که توسط شعبه عربی این کمپانی در توییتر منتشر شده، به سیستم دوربین پرچمدار سامسونگ طعنه می‌زنند. آنها با استفاده از عبارت “Cloud 9″، کاربران را ضمن کنار گذاشتن محصولات سامسونگ، به استفاده از دستگاه‌های هواوی با تراشه کایرین 970 و توانایی آنها در تشخیص صحنه‌های مختلف تشویق می‌کنند.

به علاوه، در این تیزر ده ثانیه‌ای، هواوی از عدد 9 که در تیزرهای سامسونگ استفاده می‌شود، برای اولین حرف از هشتگ “DoingWhatTheyCant” به معنی «انجام چیزی که آنها نمی‌توانند» استفاده کرده است. هشتگ “HuaweiAICamera” نیز یادآور سیستم هوش مصنوعی و توانایی‌های تراشه کایرین 970 در گوشی های سری میت 10 است.

تمسخر سامسونگ توسط هواوی بابت ویژگی خاصی که محصولات سامسونگ ندارند، می‌تواند بازی جذابی برای بازاریابی باشد. اما بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که سایر رقبا همچون سونی، از گوشی های سری اکسپریا در سال 2012 مشغول استفاده از قابلیت‌های تشخیص صحنه هستند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

تیزر ده ثانیه‌ای تمسخر سامسونگ توسط هواوی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. اون موقع که سامسونگ از دوربین فورکی استفاده کرد هواوی اصلا نمی دونست فورکی به چی میگن شما بعد سامسونگ از فورکی استفاده کردین الان باید مورد تمسخر گرفته شین؟ صفحه نمایش کواد اچ دی چی؟ شارژ بی سیم چی ؟ طراحی بدون حاشیه چی؟

  2. ماشین؟ چی هست حالا؟ ما توی کشورمون الاغ های الکتریکی فوق پیشرفته ای تولید میکنیم حتی ساعت دارن ساعتاشونم خیلی پیشرفتس مثلا شرکت سایپا روی خرپا یه ساعت نصب کرد دقیقه رو تا 111 نشون میده یا مثلا یه مورد دیگه که سویچ رو در میاری همچنان روشنه خرپا این یعنی تنکولوژی هوش مصنوعی که خودش تصمیم میگیره کی خاموش شه و … کلا ما خیلی جلوییم کشورای دیگه مونده به ما برسن

  3. والا تمسخرم داره
    خب راس میگه

  4. خب چینی بنجل ساز…تو چی هستی که بخوای با سامسونگ مقابله کنی…گوشیهاش بعد از یک سال به درد سطل آشغال میخورن…چینی های گربه خور نجس

  5. عجب پرو شده
    پس نه شما میتونید بسازید
    جنس بونجول چینی

  6. جا داره سامسونگ “ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست” رو در شبکه های اجتماعی پست کنه :))

  7. لیاقت سامسونگ همینه توسط یه برند چینی اینجوری مسخره بشه

  8. خخخ خب چند ماه پیشم سامسونگ محکوم شد که از هواوی دزدی کرده و اسکی رفته و طبق قرارداد عمل نکرده حتما تلافی همونه

  9. از ویژگی بازار جهانی آزاد و رقابتی همین حس رقابت و برتری که باعث پیشرفت و موفقیت و عرضه تکنولوژی جدید میشه ، از جمله همین تیزر و تبلیغات که مشتری رو ترغیب به خرید یا امتحان محصول میکنه ، نه مثل شرکت های انحصاری ما که 2 تا ماشبن یا محصول تولید میکنن و میگن همینی که هست باید هم بخوای و پول زور هم بدی. ?????