هوش مصنوعی دوربین ال جی وی 30 اس

عملکرد هوش مصنوعی دوربین ال جی وی 30 اس فوق‌العاده است

هوش مصنوعی دوربین ال جی وی 30 اس (LG V30S ThinkQ) یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت آن به شمار می‌آید. اما توانایی این قابلیت که با نام AI CAM شناخته می‌شود در برابر هوش مصنوعی گوگل و مایکروسافت چقدر است؟

ال جی پلتفرم هوش مصنوعی خود تحت عنوان ThinkQ را مدتی پیش ارائه کرد. در ادامه شاهد قرارگیری آن در گوشی ال جی وی 30 اس ThinQ بودیم. در بین قابلیت‌های جدید آن AI CAM دیده می‌شود که در واقع نقش لایه‌ای هوشمند بر روی منظره‌یاب دوربین را ایفا خواهد کرد. به این ترتیب چیزی که درون صحنه قرار دارد تشخیص داده شده و طبق آن، تنظیمات دوربین تغییر پیدا می‌کند.

AI CAM در همکاری با EyeEm و رابط کاربری برنامه‌نویسی Vision آن توسعه پیدا کرده است. اپلیکیشن شرکت اخیرا در لیست Android Excellence گوگل ظاهر شد، اما باید تغییرات بیشتری در آن اعمال شود، چرا که روی هم رفته تشخیص چهره EyeEm از گوگل بهتر عمل می‌کند.

بر اساس مقایسه‌ای که سال گذشته بین این دو سیستم تشخیص چهره صورت گرفت، میزان دقت EyeEm در یک بنچمارک 80 درصد اعلام شد، در حالی که این میزان برای الگوریتم‌های گوگل و مایکروسافت با اختلافی کوچک امتیاز 78 درصد به دست آمد. به این ترتیب می‌تواند امیدوار بود هوش مصنوعی دوربین ال جی وی 30 اس عملکرد خیره‌کننده‌ای در مقایسه با دیگر گوشی های دارای این قابلیت خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. تو بحث هوش مصنوعی اگه از نظر میزان دقت بخوایم نظر بدیم این گوشی میزان دقتش خیلی بالاتر از گوشی های دیگست .حدود هشتاد درصد میزان دقت هوش مصنوعی این گوشیه که درصد بالایی هست.

  2. دیگه انقدر گوشی ها فرای انتظار ما شدن
    هرچی بخوای هم از برند محبوب خودت دفاع کنی نمیتونی از بقیه ایراد بگیری

  3. من نمیدونم چطور خیلی ها با الجی مشکل دارن
    هم الجی هم نوکیا یه انقلاب بودن توی زمان خودشون

    • الجی داغونه هرکی خریده ناراضی بوده یا شما نداشتین همینجوری بیخودی داری دفاع میکنی یا انتظارت خیلی پایینه

      • تو خودت به حرفایی که میگی باور داری؟؟؟

      • ن اون سامسونگ عالیه که می پوکید یا اون آیفون خوبه که گوشی آیفون10رو تند تند واسش آپدیت میزنه که گندایی رو ک زده جمع و جور کنه تازگیام فهمیدن دستی سرعت گوشیای قبلیشون رو کاهش میدان.چی چی میگی ال جی داغون داغون اون آیفون وسامسونگ