ورود شیائومی به بلاک چین

ورود شیائومی به بلاک چین ؛ غول چینی نیز راه خود را به این تکنولوژی باز می‌کند

شیائومی یک شرکت الکترونیکی چینی است که به معنی واقعی کلمه از شیر مرغ تا جون آدمی‌زاد را به بازار عرضه کرده است. ورود شیائومی به بلاک چین نیز جدیدترین تصمیم این کمپانی برای گسترش خود است.

بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال مجازی به شدت در حال جا انداختن خود بین مردم هستند و به تمرکز اصلی صنعت تبدیل شده‌اند. موضوع جالب درباره بلاک چین این است که در همه زمینه‌ها همچون علم و فناوری، هنر، قانون، اقتصاد، املاک، اینترنت اشیا، بیمه و… جای دارد. به نظر می‌رسد ورود شیائومی به بلاک چین نیز جدیدترین تصمیم این غول چینی است. آگهی استخدامی که این کمپانی اخیرا در وبسایت خود منتشر کرده است، گواه این ادعاست. بر اساس این آگهی شیائومی در نظر دارد شماری مهندس توسعه دهنده بلاک چین و سرور استخدام کند. این آگهی رسما ورود شیائومی به بلاک چین را تایید می‌کند.

ورود شیائومی به بلاک چین

توضیحات این آگهی شغلی برای استخدام مهندسان ارشد توسعه دهنده شامل موارد زیر است:

  1. مشارکت در تحقیق و توسعه زیربنای تکنولوژی بلاک چین
  2. بهبود و کنترل مشکلات پردازشی سیستم‌های بزرگ و گسترده به هنگام شمار بالایی از درخواست‌ها با خاصیت همروندی بالا
  3. رفع تمامی مشکلات فنی بالقوه احتمالی، تضمین امنیت، پایداری و کارکرد پیوسته سیستم
  4. مشارکت در طراحی معماری و پیاده‌سازی فناوری زیربنای بنیادی بلاک چین

حقوقی که شیائومی برای مهندسان توسعه دهنده بلاک چین در نظر گرفته بین 30 هزار تا 60 هزار یوآن چین معادل 4735 تا 9470 دلار آمریکا در هر ماه است. کارکنان همچنین در مقر اصلی شیائومی در پکن (پایتخت چین) مشغول به کار خواهند شد.

همچنین به گفته شیائومی، در طولانی مدت مشکلات زیادی در صنعت تبلیغات، همچون عدم اعتماد، تقلب و هدر رفت منابع در یکپارچه‌سازی و هماهنگی اطلاعات، ارائه تبلیغات و نظارت موثر وجود داشته است. شیائومی قصد دارد با مطالعه بر روی بلاک چین، به سیستم ضد تقلبی دست یابد که بتواند ناسازگاری‌های IP و دیگر مشکلات را برطرف کند. از این رو به مهندسان توسعه دهنده سرور نیاز دارد و حقوقی بین 18 هزار تا 35 هزار یوآن چین، معادل  2840 تا 5525 دلار آمریکا، در ماه را برای آنان در نظر گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. گنج پیدا کرده این همه ولخرجی میکنه؟؟

  2. شیامی از اسمش معلومه چه جاسوسیه