صفحه خانه سامسونگ گلکسی اس 9

صفحه خانه سامسونگ گلکسی اس 9 از چرخش افقی پشتیبانی می‌کند

صفحه خانه سامسونگ گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) از چرخش افقی پشتیبانی می‌کند. اما مزیت این قابلیت گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس در چه حد است؟

سامسونگ گلکسی اس 9 گلکسی اس 9 پلاس رسما معرفی شدند. یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های رابط کاربری آن‌ها چرخش محتوا در صفحه خانه در صورت چرخاندن نمایشگر به حالت افقی است، قابلیتی که پیشتر به صورت عادی در هیچ گوشی هوشمند امکان‌پذیر نبود و تنها در تبلت‌ها مشاهده می‌شد. برای استفاده از چنین قابلیتی در گوشی های هوشمند ناچار به نصب لانچرهای جانبی بودیم.

اکنون کاربران می‌توانند بدون نیاز به تغییر جهت گوشی در هر مرتبه، به صورتی کاملا پویا به مالتی تسکینگ بپردازند. سامسونگ با دست‌کاری رابط کاربری دو پرچمدار جدید سبب شده بدون وجود هر گونه اخلال، کارهای بیشتری در آن انجام بدهند. به عنوان نمونه به لطف تغییر رابط کاربری نوتیفیکیشن آن‌ها خواهند توانست بدون به وجود آمدن وقفه در پخش ویدیو، به پیامک ارسال شده برایشان پاسخ بدهند.

صفحه خانه سامسونگ گلکسی اس 9

در صفحه خانه سامسونگ گلکسی اس 9 نیازی به عمودی کردن گوشی نیست

انتظار داریم قابلیت چرخش افقی در صفحه خانه سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس و دیگر تغییر بسیار کاربردی رابط کاربری آن‌ها به پرچمداران سال 2017 نیز اضافه شوند، چرا که آن‌ها نیز نمایشگرهای بسیار بزرگی دارند. پیش از این و در زمان نیاز به جابه‌جا شدن بین اپلیکیشن‌ها و همچنین سر زدن به صفحه خانه به منظور استفاده از یک ویجت و یا باز کردن یک برنامه جدید، به خاطر عدم پشتیبانی از چرخش محتوا به حالت افقی در صفحه خانه، کاربر دائما مجبور به چرخاندن گوشی می‌شد، اما خوشبختانه این مشکل در صفحه خانه سامسونگ گلکسی اس 9 و برادر بزرگتر آن رفع شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. با اپدیتی که حدودا 2 ماه پیش برای موبایل سونی z3+ منتشر شد این قابلیت به گوشی اصافه سد. پس سونی 2 ماه جلوتر این قابلیت رو روی گوشی های هوشمندش اضافه کرده

  2. اسکی چرا وقتی اینقدر خوبه این قابلیت چرا اسمشو میذارید اسکی؟؟

  3. یادمه وقتی اپل این قابلیتو اضافه کرد سامسونگه عقده ای شروع کرد به مسخره کردنه اپل واقعا متاسفم برای طرفداراش

  4. یه اسکیه جانانه دیگه از این ورزشکار ????