زمان عرضه سامسونگ گلکسی اس 9

زمان عرضه سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس

زمان عرضه سامسونگ گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S89) و گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) در نمایشگاه MWC 2018 رسما اعلام شد و از حالا می‌توانید تقویم خود را علامت بزنید.

شرکت سامسونگ بالاخره پس از ماه‌ها بحث و حدس و گمان از دو پرچمدار خانواده گلکسی S9 خود رونمایی کرد و زمان عرضه آنها نیز در رویداد بزرگ امروز مشخص شد. در شایعاتی که پیش از این پیرامون زمان عرضه سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس منتشر شده بود، لودهندگان اعلام کرده بودند که این دو محصول در اواسط ماه مارس (اسفند ماه سال جاری) عرضه می‌شوند.

همچون شایعات پیرامون مشخصات، قیمت و سایر موارد، به نظر می‌رسد لودهندگان در این زمینه نیز دقیق بوده‌اند و تاریخ عرضه گوشی گلکسی S9 اواخر ماه اسفند سال جاری خواهد بود. دو گوشی مذکور در تاریخ 25 اسفند سال جاری روانه بازار می‌شوند.

زمان عرضه سامسونگ گلکسی اس 9

چند ماه گذشته شاهد انتشار شایعات و خبرهای بیشماری پیرامون دو گوشی خانواده S9 سامسونگ بودیم و سرانجام این شرکت از دو پرچمدار جدیدش در کنگره جهانی موبایل شهر بارسلونا رونمایی کرد. تقریبا تمامی گزارشات منتشر شده توسط لودهنده‌ها پیرامون دو گوشی مذکور درست بوده‌اند و امروز در هیچ زمینه خاصی غافلگیر نشدیم.

قیمت سامسونگ گلکسی اس 9 و نسخه پلاس آن نیز در رویداد امروز رسما از سوی مسئولان این شرکت تایید شد. همانطور که انتظار می‌رفت این دو پرچمدار به نسبت برادران قبلی خود کمی گران‌تر هستند و به مرز 1000 یورو رسیده‌اند.

سامسونگ امروز رسما اعلام کرد که گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در تاریخ 25 اسفند ماه سال جاری روانه بازار می‌شود. در این تاریخ شاهد خرده فروشی این محصول در بازارهای مختلف جهان خواهیم بود. با این حال ممکن است خریداران در برخی کشورهای خاص چند روز پس از این تاریخ محصول مورد نظر را دریافت کنند.

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ در رنگ‌های مشکی، خاکستری و آبی روانه بازار می‌شوند. هر سه رنگ برای خانواده S8 این شرکت نیز در دسترس قرار داشتند. به همین خاطر نسخه بنفش به رنگ‌بندی پرچمدار امسال سامی اضافه شده است.

نماینده‌های سامسونگ به زودی تاریخ در دسترس قرار گرفتن پرچمداران جدید در مناطق مربوط به خود را اعلام می‌کنند. خریداران بازارهای بزرگی نظیر آمریکای شمالی، اروپا و آسیا به احتمال زیاد در همان روز 25 اسفند می‌توانند گوشی را از بازار تهیه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

17 دیدگاه

  1. حالا نمیشد حداقل عرضش نکنن؟

  2. به نظر من باید دوباره طراحیش بکنه

  3. اصلا روش میشه اینو عرضه هم بکنه؟؟؟؟ ????قابله عرضه نیست که ????

  4. بخدا انگشت شمارن کسایی که بخوان بخرن این گوشی رو
    هواوی هم اومده همین خدماتو با قیمتی بسیار پاینین تر در اختیارمون میذاره

  5. سامسون راضیم ازت شادمون کردیو خندوندیمون خدا عوضت بده ????

  6. 1000€?….???? عجب قالپاقیه این سامسون