اسکنر عنبیه و تشخیص چهره گلکسی اس 9 با قابلیت Intelligent Scan

اسکنر عنبیه و تشخیص چهره گلکسی اس 9 به صورت همزمان کار می‌کنند

سامسونگ از قابلیتی به نام Intelligent Scan بر روی گوشی های پرچمدار جدید خود استفاده کرده است که به لطف آن می‌توانید از اسکنر عنبیه و تشخیص چهره گلکسی اس 9 به صورت همزمان استفاده کنید. چنین قابلیتی در گلکسی اس 8 و نوت 8 موجود نبود.

یکی از مشکلاتی که کاربران با استفاده از سیستم های بیومتریک در گوشی های سری گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 داشتند، عدم وجود امکان استفاده همزمان از سیستم تشخیص چهره به عنوان راه حل پشتیبان در صورت مشکل ساز شدن عنبیه چشم بود. همین مورد به صورت بالعکس نیز وجود داشت، در واقع همراه با آپدیت اندروید 8 اوریو، شما نمی‌توانستید به صورت همزمان از دو سیستم بیومتریک بر روی گوشی خود استفاده کنید و مجاز به فعال سازی تنها یکی از این دو بودید.

حال با گوشی های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، سامسونگ این مشکلات را از سر راه برداشته است و قابلیت جدیدی به نام Intelligent Scan را به کاربران ارائه کرده است تا محدودیتی در استفاده از سیستم های بیومتریک عنبیه و تشخیص چهره گلکسی اس 9 نداشته باشند.

اسکنر عنبیه یا تشخیص چهره گلکسی اس 9 بسته به محیط استفاده انتخاب می‌شوند

ما البته هنوز این قابلیت را تست نکرده‌ایم، اما یک معنا بیشتر ندارد: Intelligent Scan به شما اجازه خواهد داد تا به صورت همزمان از دو سیستم اسکن عنبیه و تشخیص چهره گلکسی اس 9 استفاده کنید تا با سرعت بیشتری قفل گوشی شما باز شود. این به شما کمک خواهد کرد تا اگر در زیر تابش پرنور خورشید و یا در تاریکی هستید، دیوایس به صورت خودکار بین اسکنر عنبیه و یا تشخیص چهره یکی را برگزیند تا عملیات قفل‌گشایی گوشی شما با شکست مواجه نشود. بنابراین اگر از سرعت قفل‌گشایی گوشی خود راضی نیستید، توصیه ما به شما استفاده از این ویژگی است. بار دیگر باید بگوییم که ما شخصا این ویژگی را تست نکرده‌ایم و نمی‌دانیم که چگونه Intelligent Scan می‌تواند نیاز شما به استفاده از عنبیه و یا سیستم تشخیص چهره گلکسی اس 9 را تشخیص دهد.

علاوه بر این، شنیده می‌شود این ویژگی در آینده‌ی نزدیک به گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ نیز راه پیدا خواهد کرد. ما با یکی از نمایندگان سامسونگ در این رابطه صحبت کردیم و در حال حاضر این خبر را تایید نکرده است. حال این که آیا غول کره‌ای همچنان توسعه گوشی های پرچمدار سال گذشته خودش را دنبال خواهد کرد یا خیر، موردی است که باید در طول زمان به آن پی ببریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. وای گجت نیوووووز بسههههه :)) سایتت شده بیلبورد سامسونگ

  2. 6 میلون میگره نباید دیگه خیلی چرت باشه که

  3. همین الان سایته سامسون توسط طرفدانه نا امیدش حک شد اطلاع رسانی کنین لطفا ????

  4. وااای هم زمان کار میکنن کاش یکیشون درست کار میکرد تا نیازی به دو تا نبود سامسون خودش میدونه چیزی رو خوب نمیتونه بسازه زاپاس میزاره واسش ????