قابلیت AR Emoji گلکسی اس 9

قابلیت AR Emoji گلکسی اس 9 چیست، چگونه ساخته و از آن استفاده می‌شود؟

قابلیت AR Emoji گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) چیست، چگونه ساخته می‌شود و چگونه باید از آن استفاده کرد؟ ما در این مقاله به بررسی دقیق‌تری از رقیب Animoji آیفون ایکس اپل می‌پردازیم.

کمپانی سامسونگ شب گذشته رسما از گوشی های پرچمدار خانواده گلکسی اس 9 خود پرده برداری کرد. دو عضو این خانواده، گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس برخلاف عدم تغییراتی زیاد در طراحی خود، اما از درون کاملا متحول شده‌اند و قابلیت‌های بیشماری را دریافت کرده‌اند. یکی از این دست تغییرات، اضافه شدن قابلیت AR Emoji بود که پیشتر در مورد آن شنیده بودیم، قابلیتی که می‌خواهد همانند انیموجی اپل، شکلک‌ها را به زندگی واقعی ما آورد. در واقع این قابلیت صدا و حرکات چهره‌ی شما را به ایموجی‌ها می‌بخشد و به شما اجازه می‌دهد تا آن‌ها را از طریق اپلیکیشن های پیام رسان برای دوستان خود ارسال کنید.

قابلیت AR Emoji گلکسی اس 9

ما در این مقاله می‌خواهیم کمی در مورد قابلیت AR Emoji گلکسی اس 9 توضیح دهیم و نحوه‌ی ساختن و همچنین استفاده از آن در تازه‌ترین پرچمدار کمپانی شرکت سامسونگ را به شما بیاموزیم.

قابلیت AR Emoji گلکسی اس 9 چیست؟

قابلیت AR Emoji گلکسی اس 9

قابلیت AR Emoji گلکسی اس 9 یک انیمیشن دیجیتالی از چهره‌ی شما را می‌سازد و می‌تواند هر تغییری در چهره شما به وجود می‌آید را در خود ثبت کند. در نخستین نگاه، آن کمی شبیه به کاراکترهای Bitmoji و بعضا بهتر از آن است. این ویژگی یک آواتر از شما خواهد ساخت و به شما اجازه می‌دهد اطلاعاتی همچون رنگ پوست، مدل مو، عینک، لباس و غیره را برای آواتر خود انتخاب کنید.

گوشی سپس از آن برای ساخت 18 استیکر متحرک استفاده خواهد کرد که می‌تواند آن‌ها را در اپلیکیشن های پیام رسان خود نظیر واتس اپ و فیس بوک مسنجر به کار ببرید. نکته جذاب اینجاست که بر خلاف آیفون ایکس، قابلیت AR Emoji را می‌توانید به هر پلتفرم و سیستم عاملی که خواستید، فارغ از نوع گوشی دوستانتان برای آن‌ها ارسال کنید.

قابلیت AR Emoji گلکسی اس 9

کسانی که نمی‌خواهند از چهره‌ی خود برای این کار استفاده کنند نیز می‌توانند به جای آن از میکی ماوس و یا چندین چهره مختلف کارتونی استفاده کنند. سامسونگ با همکاری شرکت دیزنی، کاراکترهایی همچون میکی ماوس و کارتون شگفت انگیزان را در این قابلیت در اختیار شما قرار خواهد داد.

آموزش استفاده از قابلیت AR Emjoi گلکسی اس 9

برای استفاده از این قابلیت کافیست اپلیکیشن دوربین را اجرا کرده و سپس در بالای صفحه به حالت AR Emoji نقل مکان کنید. یک عکس از چهره‌ی خود نظیر عکس سلفی گرفته تا این قابلیت به صورت خودکار جزئیات مهم چهره شما نظیر چشم‌ها، لب، بینی و غیره را شناسایی کند و یک نسخه دیجیتالی از شما را بسازد. این نسخه دیجیتالی شاید خیلی شبیه شما نشود، اما گزینه‌های خوبی در اینجا وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا چهره‌ی آواتر خود را به چهره‌ی واقعیتان نزدیک کنید.

زمانی که نسخه‌ی دیجیتالی شخصیت شما ایجاد شد، با استفاده از دوربین جلوی گوشی گلکسی اس 9 می‌توانید به ضبط صدا و تحرکات چهره‌ی خود بپردازید تا پیش از ارسال به دوستانتان، بر روی آواتر اعمال شوند. در حال حاضر گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس تنها گوشی هایی هستند که AR Emoji را به صورت پیشفرض در خود جای داده‌اند. سامسونگ تایید کرده است که به دنبال ایجاد راهی برای ارائه آن در سایر دیوایس‌ها است. با توجه به گفته‌های سامسونگ، اینگونه به نظر می‌رسد که برای بهره‌مندی از قابلیت AR Emoji گلکسی اس 9 نیازی به سنسورهای عمق سه بعدی نیست و تنها آن بر روی دوربین جلوی گوشی شما تکیه خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بعله ما اینیم
    عاشقتم اس9

  2. اینعمه پول واسه همچین قابلیتی… اونم نرم افزاریه تازه

  3. بیشتر قیافتونو شبیه کاریکاتور میکنه به درده خنده میخوره مثل خوده گوشی ????