مشخصات گلکسی اس 9 و مقایسه آن با گلکسی اس 8 (اینفوگرافی سامسونگ)

مشخصات گلکسی اس 9 و مقایسه آن با گلکسی اس 8 (اینفوگرافی سامسونگ)

گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Galaxy S9) گوشی های جدید سامسونگ هستند که به تازگی معرفی شده‌اند. در ادامه، مشخصات گلکسی اس 9 را با پرچمدار سال گذشته سامسونگ، یعنی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) از زبان کمپانی سازنده مقایسه خواهیم کرد.

سامسونگ با معرفی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، «تغییر در دنیای اسمارت فون ها» را به کاربران وعده داد؛ وعده‌ای که باعث شد توجه بسیاری از کاربران به این دو گوشی پرچمدار سامسونگ جلب شود. گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس توانستند بسیاری از کاستی‌ها و ایراداتی را که مدت زیادی‌ست کاربران به گوشی های سامسونگ گرفته‌اند در نسل جدید برطرف کنند. از جمله این رفع نواقص می‌توان به اضافه‌شدن اسپیکرهای استریو و مدل‌هایی با حافظه‌های داخلی متنوع اشاره کرد.

سامسونگ همچنین دوربین اصلی گوشی های جدیدش را به قابلیت‌هایی نظیر Dual Aperture و فیلمبرداری در حالت فوق آهسته (Super Slow-mo) با نرخ 960 فریم بر ثانیه مجهز کرد و توانست با بهبود ویژگی‌های قدیمی‌تری مانند فوکوس خودکار Dual Pixel -که برای اولین بار در گلکسی اس 7 و اس 7 اج به کار برد- به بهبود هر چه بیشتر عکاسی با موبایل بپردازد.

ما پیش از این در مطلبی به معرفی مشخصات گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس و مقایسه آن با گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس پرداخته بودیم. حال سامسونگ به صورت رسمی و در یک اینفوگرافیک، امکانات و مشخصات اولین پرچمدار سال 2018 خود را با نسل قبل از آن مقایسه کرده است. در ادامه این تصویر را مشاهده خواهید کرد. شما همچنین می‌توانید بررسی اولیه ما در خصوص گوشی های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را مطالعه کنید.

مقایسه مشخصات گلکسی اس 9 با گلکسی اس 8

مشخصات گلکسی اس 9 و مقایسه آن با گلکسی اس 8 (اینفوگرافی سامسونگ)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. چش نخوره ایشااللهه
    بترکه چشم حسود

  2. همونه هیچیش عوض نشده خخخ فقط قیمتش زیاد شده

  3. تراکم‌پیکسل همون نسبت بدنه به ال سی دی همون باطری همون طراحی همون واقعا فروشش کم میشه چون اصلا فرقی نداره s8 و s9 چرا این کارو کرد معلوم نیست بعد ۱سال همون چیزای قبلی

  4. فقط به وزنشو قیمتش اضافه کرده

  5. همه چی خوبه منتها سامسونگ یه دستی به سر و روی موبایلم بکشه بد نیست طراحی سری گلکسی دیگه خیلی داره مشابه هم میشه و یکنواخت