مشخصات فنی اکسپریا ایکس زد 2 سونی

مقایسه مشخصات فنی اکسپریا ایکس زد 2 سونی با گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

حالا که پرچمداران شرکت‌های بزرگ رونمایی شده‌اند، مقایسه مشخصات فنی اکسپریا ایکس زد 2 سونی (Sony Xperia XZ2) با گوشی ها خانواده گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) جذاب خواهد بود.

کنگره جهانی موبایل بارسلون باز هم میزبان محصولاتی ارزشمند و جذاب از شرکت‌های مختلف بود. اگرچه هنوز تا زمان برگزاری کنفرانس برخی شرکت‌های مطرح دیگر همچون ایسوس فاصله داریم، اما سونی و سامسونگ هر آن‌چه در چنته داشتند را در نمایشگاه MWC 2018 رو کردند.

گوشی های سری گلکسی S9 سامسونگ با بهره‌گیری از جدیدترین سخت افزار موجود، قابلیت‌های نرم افزاری گسترده‌ای همچون AR Emoji و ضبط ویدیوهای صحنه آهسته با نرخ 960 فریم بر ثانیه را به محصولات خود اضافه کرده‌اند. به علاوه، نسخه پلاس حالا به سیستم دوربین دوگانه تجهیز شده است که این موضوع می‌تواند به تصویربرداری و ثبت بهتر جزئیات کمک کند.

در سوی دیگر، پرچمدار سونی حالا با طراحی جدید توسعه پیدا کرده و با نمایشگر کم‌حاشیه، بیش از پیش در کانون توجه قرار گرفته است. اکسپریا ایکس زد 2 همانند رقیب کره‌ای خود از سیستم شارژ سریع هم بهره برده و حالا ویدیوهای 960 فریم را با وضوح فول اچ دی ضبط می‌کند.

تصور می‌کنید کدام‌یک از این دو کمپانی بزرگ، محصولات جذاب‌تری را در اسپانیا به نمایش گذاشته‌اند؟ مقایسه مشخصات فنی اکسپریا ایکس زد 2 سونی با گوشی های جدید سامسونگ، پاسخ این سوال را مشخص خواهد کرد.

جدول مشخصات فنی اکسپریا ایکس زد 2 سونی و گلکسی S9 / S9 پلاس

مشخصات فنی اکسپریا ایکس زد 2 سونی