دوربین نوکیا 8 سیراکو

نمونه تصاویر دوربین نوکیا 8 سیراکو

نمونه تصاویر دوربین نوکیا 8 سیراکو (Nokia 8 Sirocco) منتشر شد. بر اساس این عکس ها می‌توان توانایی مدل جدید تنها پرچمدار اچ ام دی گلوبال تا امروز یعنی نوکیا 8 را در بخش دوربین ارزیابی کرد.

نوکیا 8 سیراکو به عنوان پرچمدار جدید اچ ام دی گلوبال معرفی شد. اگرچه انتظار داشتیم در نمایشگاه MWC 2018 شاهد رونمایی از یک گوشی پرچمدار کاملا جدید همچون نوکیا 9 باشیم، اما این شرکت مدلی بهبود یافته از تنها پرچمدار خود تا امروز را ارائه کرد. همانند نوکیا 8 پایه، مدل سیراکو نیز به یک دوربین دوگانه دارای اپتیک‌های زایس مجهز شده است.

یکی دیگر از گوشی های نوکیا مجهز به دوربین دوگانه که در کنگره جهانی موبایل عرضه شد نوکیا 7 پلاس است. اگرچه این مدل یک میا‌ن‌رده محسوب می‌شود، اما ساختار دوربین یکسانی با نوکیا 8 سیراکو دارد. نخستین نمونه تصاویر دوربین نوکیا 8 سیراکو به اندازه‌ عکس‌های ثبت شده توسط دوربین این گوشی امیدوارکننده هستند.

دوربین نوکیا 8 سیراکو از یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 1.4 میکرومتر و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.75 تشکیل شده است، اما خبری از تثبیت‌کنندگی نوری تصویر در آن نیست. سنسور دوم از نوع تله فوتو بوده و دارای رزولوشن 13 مگاپیکسل است. گشودگی دریچه دیافراگم و اندازه پیکسل‌های آن به ترتیب f/2.6 و 1 میکرومتر است. یک فلاش LED توانمند نیز در کنار دوربین قرار دارد.

نمونه تصاویر دوربین نوکیا 8 سیراکو

وب سایت Phonearena یک ویدیوی کوتاه با رزولوشون فول اچ‌دی نیز توسط دوربین نوکیا 8 سیراکو ضبط کرد. بر اساس آن می‌توان کیفیت دوربین را در بخش فیلم برداری مورد ارزیابی قرار داد.