عکس های جالب

ترکیب دریا و ابرها در تصاویری خیره کننده و رویایی

خلاقیت امری پیچیده نیست، گاهی یک فکر درون ذهن انسان متولد می‌شود و می‌تواند عناصری خلاقانه را به آسانی و با کمترین وسایل ممکن ایجاد کند. در ادامه مطلب شاهد تصاویری خیره کننده از ترکیب دریا و ابرهای آسمان خواهیم بود که شما را درون رویایی شیرین فرو می‌برد.

دریایی از ابرها چیزی است که همیشه ما در بالای سرخود آن را می‌بینیم، اما چه اتفاقی میافتاد اگر آن‌ها روی زمین بودند و می‌توانستیم واقعاً درون آن‌ها شنا کنیم؟

خالق این تصاویر دیدنی می‌گوید: “من هر بار که با هواپیما سفر می‌کنم دوست دارم بر روی صندلی کنار پنجره بنشینم، زیرا من همیشه از دیدن تصاویر زیبای ابرها شگفت‌زده می‌شوم؛ بنابراین در هنگام آخرین سفری که داشتم، دوربینم را درآورده و شروع به گرفتن عکس‌های جالبی از وضعیت ابرهای قرار گرفته در آسمان کردم. وقتی به خانه رسیدم، فوراً جلوی لب تاب نشسته و شروع به ویرایش عکس‌ها در فتوشاپ کردم، مجموعه‌ای از عکس‌های زیبای که توسط یک پدیده طبیعی شگفت انگیز به وجود آمده بودند و من در ذهنم رؤیایی را می‌پروراندم که واقعیت را کمی به چالش می‌کشید.

من می‌خواستم در عکس‌ها طی یک فرایندی عناصر طبیعی را با دیدگاه‌های مختلف باهم ترکیب کنم، این ترکیب باید به شدت ظریف و جسورانه باشد. در این راه از زیبایی ساده درون یک عکس ساده که با یک عکس دیگر ترکیب شده است استفاده کردم. قصد من این بود که با این کار یک عکس جدید و جالب را بیافرینم که یک پیچیدگی جالب را درون چشم‌انداز طبیعی ایجاد کند و مردمی که آن را می‌بینند بیشتر حس بودن در یک رؤیا را داشته باشند. این مجموعه اولین عکس‌های من از زاویه بالا بود و تقریباً مطمئن بودم که این بهترین راه برای رساندن چنین مقصودی به مخاطب است. پس از آن کم کم سعی کردم که از چشم اندازه‌ای وسیع و قدرتمندتری استفاده کنم و توانستم سری عکس‌های دریای ابری را کامل کنم. ”

در ادامه شما را به دیدن این تصاویر شگفت انگیز دعوت می‌کنیم :

عکس های جالب

عکس های جالب

عکس های جالب

عکس های جالب

عکس های جالب

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. تو کاره خدا نباید دخالت کرد اگه ابر بیاد جای اب که خشکسالی میشه

  2. چه زیباست آدم هنگ میکنه

  3. عاااااااااااااالی بودن مخصوصا دوتای اول