کانن EOS Rebel T7

دوربین DSLR رده ابتدایی کانن EOS Rebel T7 معرفی شد

کمپانی Canon از دوربین DSLR رده ابتدایی کانن EOS Rebel T7 پرده برداری کرد. این دوربین 24.1 مگاپیکسلی ارائه کننده قابلیت‌های جذابی و مدرنی است. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت‌ها و قیمت دوربین جدید کانن آشنا شوید.

دوربین های DSLR معمولا به قیمت بالا و اینکه مختص حرفه‌ای‌ها هستند شهرت دارند،‌ اما این روزها دوربین های دی اس ال آر برای هر قشری از افراد جامعه عرضه می‌شوند. اگر شما هم در بازار به دنبال یک دوربین DSLR رده ابتدایی هستید، احتمالا خوشحال می‌شوید بدانید که کانن از یک دوربین جدید به نام کانن EOS Rebel T7 پرده برداری کرده است.

همانطور که احتمالا مستحضر هستید، کانن EOS Rebel T7 نسل جدید دوربین T6 خواهد بود و این به معنای استفاده از سخت افزاری به‌روزتر و بهتر در زیر قاب این دوربین است. این شامل یک سنسور CMOS‌ به‌روزتر 24.1 مگاپیکسلی می‌شود که می‌تواند عکاسی مداوم با نرخ 3 فریم در هر ثانیه را به همراه داشته، از یک سیستم فوکوس خودکار 9 نقطه‌ای بهره می‌برد و برخی از گزینه‌های ارتباطی نظیر وای فای و NFC را برای انتقال بیسیم تصاویر و ویدیوها شامل می‌شود.

این کمپانی در کنار معرفی دوربین DSLR رده ابتدایی کانن EOS Rebel T7 از یک دوربین بدون آیینه رده ابتدایی به نام کانن EOS M50 نیز پرده برداری کرد. یوشی ایشیزوکا (Yuichi Ishizuka) مدیرعامل شرکت کانن آمریکا در این‌باره می‌گوید:

زمانی به هدف اصلی خود دست پیدا می‌کنیم که دوربین های رده ابتدایی که با قابلیت لنزهای متغیر به مشتریان خود ارائه کنیم از قابلیت‌های باکیفیت و سودمندی در کنار هم برخوردار باشند. در ارتباط با گوش دادن بازخورد مشتریان، ما معتقدیم که با دو دوربین کانن EOS Rebel T7 و EOS M50 به این هدف دست پیدا خواهیم کرد.

وی در ادامه می‌گوید:

با قابلیت‌های پیشرفته برای عکاسانی از تمامی سطوح که می‌خواهند از عکاسی خود لذت ببرند، تعهد کانن توسعه و ساخت بهترین راه‌حل‌ها در کلاس کیفیت تصویر است.

قیمت کانن EOS Rebel T7

کمپانی کانن قصد دارد دوربین رده ابتدایی کانن EOS Rebel T7 خود را با قیمت 550 دلار شامل بدنه و یک لنز EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS II از ماه آوریل (بین فروردین و اردیبهشت 97) روانه بازارهای جهانی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این دوربین رده پایین از هرچی که من دیدم قوی تر بوده تا الان