تصاویر دوربین سامسونگ گلکسی اس 9

نمونه ویدیوها و تصاویر دوربین سامسونگ گلکسی اس 9

نمونه ویدیوها و تصاویر دوربین سامسونگ گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) منتشر شد. در این مطلب نگاهی به نمونه عکس های دوربین گلکسی اس 9 سامسونگ می‌اندازیم. این تصاویر و ویدیوها توسط خود سامسونگ تهیه و منتشر شده‌اند.

سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس بعد از معرفی در کانون توجه رسانه‌های خبری قرار گرفته‌اند. یکی از اصلی‌ترین تغییرات آن‌ها در مقایسه با قبل، مجهز شدن به دوربینی جدید با قابلیت‌های شگفت‌انگیز است. سنسور این دوربین 12 مگاپیکسلی بوده و خاص‌ترین ویژگی آن مجهز شدن به گشودگی دریچه دیافراگم متغیر (بین F1.5 تا F2.4) است.

به عنوان دیگر ویژگی‌های دوربین گلکسی S9 می‌توان به اندازه‌های پیکسل 1.4 میکرومتر، فوکوس خودکار تشخیص فاز و تثبیت‌کنندگی نوری تصویر اشاره کرد. به لطف داشتن گشودگی دریچه دیافراگم متغیر که در عریض‌ترین حالت به F1.5 نیز می‌رسد، می‌توان در بدترین شرایط نوری، تصاویر قابل قبولی ثبت کرد. عکاسی در تاریکی نقطه ضعف اصلی دوربین‌های موبایل محسوب می‌شود، اما بر اساس نمونه تصاویر دوربین سامسونگ گلکسی اس 9 می‌توان نتیجه گرفت این مشکل رفته رفته در حال از بین رفتن است.

دوربین سامسونگ گلکسی اس 9

اما قابلیت دیگر دوربین پرچمدار جدید پرفروش‌ترین گوشی‌ساز دنیا، توانایی ضبط فیلم‌های سوپر اسلوموشن با نرخ خارق‌العاده 960 فریم بر ثانیه است. این ویدیوها دارای رزولوشن اچ‌دی بوده و زمان آن‌ها 0.2 ثانیه خواهد بود. البته نتیجه نهایی، یک کلیپ 6 ثانیه‌ای است.

دوربین سلفی دو گوشی همچنان 8 مگاپیکسلی است، اما به لطف داشتن قابلیتی با نام AR Emoji که پاسخ مستقیمی به انیموجی اپل محسوب می‌شود، می‌تواند اموجی‌هایی سه بعدی از صورت کاربر خلق کند. در انیموجی، حرکات صورت کاربر بر روی چند کاراکتر از پیش تعیین شده به صورت دقیق اعمال می‌شد، اما در AR Emoji می‌توان از صورت خود و یا دیگران بر اساس عکس آن‌ها، اموجی‌های سه بعدی منحصربه‌فرد ایجاد کرد.

نمونه ویدیوها و تصاویر دوربین سامسونگ گلکسی اس 9 که در ادامه مشاهده می‌کنید، توسط خود سامسونگ تهیه و منتشر شده‌اند. بر اساس آن‌ها می‌توان درباره کیفیت دوربین این گوشی قضاوت کرد.

گالری تصاویر دوربین سامسونگ گلکسی اس 9

ویدیوهای دوربین سامسونگ گلکسی اس 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. ویدئو یا فریم 960 با کیفیت HD رو پارسال سونی استفاده کرده سامسونگ الان استفاده کرده.

  2. خیلی خوبه اگه واقعا همین کیفیت داشته باشه خدا کنه حداقل توی s10 که سال دیگه میاد کلا تغییر بده