جعبه گشایی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس

جعبه گشایی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس

ویدیوی جعبه گشایی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس (Samsung Galaxy S9) منتشر شد. در این ویدیو می‌توان در کنار نگاه نزدیک به گلکسی S9 پلاس سامسونگ و بررسی تغییرات ظاهری آن، نگاهی به محتویات درون جعبه گوشی انداخت.

در بیشتر مواقع، نسخه دموی یک گوشی هوشمند شباهت زیادی با نسخه تجاری آن دارد، به طوری که حتی ممکن در برخی مواقع هیچ تفاوتی میان آن‌ها وجود نداشته باشد. از آنجایی که سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس بیست و پنجم اسفند ماه عرضه خواهند شد، بعید می‌دانیم بین نسخه دمو و نسخه‌ای که تا سه هفته دیگر به دست کاربران می‌رسد تفاوت زیادی وجود داشته باشد.

پیش فروش این دو گوشی از دوم مارس (یازدهم اسفند) آغاز می‌شود. با توجه به همین موضوع اکنون تماشای نخستین ویدیوی جعبه گشایی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس می‌تواند به کاربران برای تصمیم‌گیری کمک کند. آیا تفاوت بین این گوشی و گلکسی اس 8 پلاس به اندازه‌ای است که هزینه بالاتری برای خرید آن پرداخت کنیم؟

ویدیو جعبه گشایی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. ادبیات چجوری پاس کردید شما که منظور حرف منو نمیفهمید ؟! میگه ریختی تو دریا خبر بده :))

  2. شاهکار جدید سامسونگ معجونی از بهترین ویژگی های حال حاضر تکنولوژی

  3. بسته بندی ساده و شیکی داره
    این گوشی تا برسه ایران پرچمدارای جدید هم معرفی شدن

  4. حاضرم همه اس9 های دنیارو بخرم بریزم تو دریا که گجت نیوز بیخیال تبلیغش شه

  5. جناب همیشه مخالف با ایران

    من وقتی گلگسیs9 پلاس اومد میخرمش عالیه بجز دوربینش بارو کنید بدتر شده دوربینش ، و حتما میدونید که دستیار صوتی به نام بیکسبی داره و به دستور صوتی میتونه پاسخ بده ، من وقتی خریدمش میخوام به بیکسبی بگم I hate you bixby خیلی دوست دارم جوابشو بشنوم .( واسه کاهش کیفیت دوربین نسبت به گلگسیs8 از سامسونگ ناراحت شدم )