گوشی گیمینگ نوبیا

گوشی گیمینگ نوبیا با طراحی شبیه به ابرخودروها معرفی شد

کمپانی نوبیا با حضور در نمایشگاه MWC 2018 از یک گوشی مفهومی مخصوص گیمرها رونمایی کرد. این گوشی گیمینگ نوبیا از طراحی بسیار مدرنی شبیه به ابرخودروهای اسپورت برخوردار است. در ادامه با آن بیشتر آشنا شوید.

نوبیا نظیر بسیاری از گوشی سازهای دیگر در کنگره جهانی موبایل 2018 شرکت کرده است. اما برخلاف آن‌ها، از یک گوشی نهایی تولید شده رونمایی نکرد و یک مدل مفهومی را با خود به بارسلونا آورده است. اگر چه این کمپانی اعلام کرده است در آینده‌ای نزدیک گوشی مفهومی خود را روانه بازار چین خواهد کرد. با توجه به پوسترهای تبلیغاتی منتشر شده، گوشی گیمینگ نوبیا از طراحی متفاوتی نسبت به سایر محصولات بازار برخوردار بوده و از گویا جنس آینده است. این نوع طراحی مورد پسند اغلب گیمرها قرار میگیرد تا آن‌ها طعم گیمینگ را بر روی تلفن همراه خود نیز تجربه کنند.

گوشی گیمینگ نوبیا

اخیرا بسیاری از گوشی سازها از نسخه‌های سفارشی شده پرچمداران خود، به خصوص مختص گیمرها رونمایی می‌کنند. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نسخه ویژه گوشی وان پلاس 5 تی به نام OnePlus 5T Staw Wars Limited Edition و همچنین یک نسخه ویژه از گوشی ویوو ایکس 20 به نام Vivo X20 Honor of Kings Limited Edition اشاره کرد. اما این گوشی ها تنها از تغییرات ظاهری برخوردار بوده و تنها چند تم،‌ والپیپر و آیکون متفاوت را شامل می‌شدند. علاوه بر این محصولات مذکور بهبود عملکرد گیمینگ دیوایس را نیز به همراه داشتند، اما بهینه سازی‌های انجام گرفته بسیار ناچیز بود.

بنابراین اگر بخواهیم از این محصولات به عنوان یک گوشی به طور کامل مختص گیمرها نام ببریم، هیچکدام در این طبقه بندی قرار نمی‌گیرند. شاید شما از ریزر فون به عنوان یک گوشی مختص گیمرها نام ببرید،‌ اما در اصل چیز خیلی خاصی در این گوشی وجود نداشت که بخواهد گیمرها را ترغیب به خرید کند. حالا به نظر می‌رسد گوشی گیمینگ نوبیا می‌تواند حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

گوشی گیمینگ نوبیا

گوشی گیمینگ نوبیا شبیه به یک ابرخودرو طراحی شده است

همانطور که از پوسترهای منتشر شده توسط نوبیا مشخص است، گوشی گیمینگ نوبیا همانند یک ابرخودرو در بین گوشی ها به نظر خواهد رسید. پشت گوشی تخت نیست و از طراحی سه بعدی بهره می‌برد. پنل پشتی توسط چهار چراغ ال ای دی در بالا و پایین خود حمایت می‌شود تا ظاهر آن شبیه به اتومبیل های اسپورت باشد. اطراف گوشی نیز از طراحی متفاوت و جذابی برخوردار خواهند بود. به نظر می‌رسد نوبیا به معنای واقعی برای طراحی این گوشی مفهومی از یک خودرو اسپورت الهام گرفته است.

گوشی گیمینگ علاوه بر طراحی، از سخت افزار قدرتمندی نیز در زیر قاب خود برخوردار بوده که می‌تواند مورد توجه گیمرها قرار گیرد. این مجصول به یک پردازنده قدرتمد، قدرت گرافیکی بالا و همچنین یک سیستم خنک کننده تجهیز شده است که می‌تواند دمای گوشی را حتی پس از ساعت‌ها بازی شما نیز پایین نگه دارد. امیدواریم نوبیا طی هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی مفهومی در اختیار ما قرار دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. آخه یه بازی اندروید چقدر میتونه گرافیکی باشه که واسش گوشی گیمینگ بزنن جم کنین این مسخره بازیارو

  2. چقدر خفنه قیافش
    ولی بازی با گوشی زیاد اینجوری خاص نیست که یه گوشی برای بازی کردن طراحی بهشه

  3. همه چیی گیمینگ شنیده بودیم الا گوشی