نوکیا 7 پلاس

نمونه تصاویر دوربین نوکیا 7 پلاس

نمونه تصاویر دوربین نوکیا 7 پلاس (Nokia 7 Plus) منتشر شد. دوربین دوگانه نوکیا 7 پلاس از یک سنسور واید در کنار یک سنسور تله فوتو تشکیل شده و در حد و اندازه پرچمداران عمل می‌کند.

نوکیا 7 پلاس با هدف ارائه یک گوشی میان‌رده در حد پرچمداران ساخته شده است. این مدل اولین گوشی دارای نسبت ابعاد تصویر 18:9 اچ ام دی گلوبال محسوب می‌شود. با این حال اصلی‌ترین ویژگی نوکیا 7، مجهز شدن به یک دوربین دوگانه فوق‌العاده باکیفیت است. در واقع دوربین این مدل با گوشی پرچمدار نوکیا 8 سیراکو هیچ تفاوتی ندارد.

نوکیا 8 به عنوان دیگر گوشی مجهز به دوربین دوگانه اچ ام دی گلوبال، به یک دوربین دارای دو سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز است. یکی از آن‌ها سنسور رنگی عادی بوده و دیگری از نوع سیاه و سفید است. اما این سیستم در نوکیا 7 پلاس (و نوکیا 8 سیراکو) رعایت نشده و یک سنسور واید و تله فوتو دارای رزولوشن 12 مگاپیکسل در کنار یکدیگر قرار دارند.

نوکیا 7 پلاس

دوربین اصلی نوکیا 7 پلاس شباهت زیادی به دوربین اصلی گلکسی نوت 8 و همچنین گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال دارد. اندازه پیکسل‌های این سنسور دارای رزولوشن 12 مگاپیکسل برابر 1.4 میکرومتر بوده و به گشودگی دریچه دیافراگم f/1.75 مجهز شده است. تنها کمبود اساسی آن که البته در نمونه تصاویر دوربین نوکیا 7 پلاس قابل تشخیص نیست، نبود قابلیت تثبیت‌کنندگی نوری تصویر محسوب می‌شود.

سنسور دوم مجددا 12 مگاپیکسلی است، اما از نوع تله فوتو بوده و به همین دلیل می‌تواند بدون کاهش کیفیت تا دو برابر بزرگنمایی داشته باشد. گشودگی دریچه دیافراگم این سنسور f/2.6 در نظر گرفته شده است. در ادامه، دو تصویری که حین زوم اپتیکال ثبت شده‌اند را مشاهده می‌کنید.

در ادامه چند مورد از نمونه تصاویر دوربین نوکیا 7 پلاس که در تاریکی شب ثبت شده‌اند را نیز مشاهده خواهید کرد. کیفیت این عکس‌ها در سطح تصاویر بهترین دوربین‌های موبایل دارای توانایی عکاسی خوب در زمان عدم وجود نور نیست، اما همچنان می‌تواند عکس‌های قابل قبولی را در چنین شرایطی ثبت کند.

دوربین سلفی برترین میان‌رده اچ ام دی گلوبال تا امروز عملکرد قابل قبولی ندارد. البته نباید فراموش کرد این عکس در تاریکی شب گرفته شده و به همین دلیل شاید فاکتور خوبی به منظور امتیاز دادن نباشد. تصویر سمت راست توسط دوربین سلفی گوگل پیکسل 2 ثبت شده و اختلاف فاحش میان کیفیت این دو دوربین را نشان می‌دهد.

در انتها به نمونه تصاویر دوربین نوکیا 7 پلاس که به صورت عادی ثبت شده‌اند می‌رسیم. بر اساس آن‌ها می‌توان نتیجه گرفت این گوشی موبایل، برای آن دسته از افرادی که به دنبال یک میان‌رده توانمند در بخش عکاسی هستند، انتخاب مناسبی است.

گالری نمونه تصاویر دوربین نوکیا 7 پلاس

نمونه ویدیوی دوربین نوکیا 7 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خوشحالم نوکیا بازم یه ظهوری داشت

    • نوآوری فقط سونی. کاش هرچه زودتر دوربین دوگانه که تو نمایشگاه رونمایی کردن عملی کنن اونوقت دیگه این شرکتها دو سه تا دوربین میزارن الکی رو گوشیها بدون هیچ تاثیری در کیفیت. روشون کم بشه. گوشی فقط سونی ♥️Sony♥️

  2. گوشی قابل قبولیه واسه ما

  3. کیفیتش فاجعه ست! تو کتم نمیره اصن

  4. به نظر من که هیچ تعریفی نداره