دوربین بدون آینه سونی A7 III

دوربین بدون آینه سونی A7 III با قیمت 2000 دلار معرفی شد

دوربین بدون آینه سونی A7 III پس از یک سال شایعه و گمانه زنی معرفی شد. این دوربین بدون آینه که مختص حرفه‌ای‌ها است، قادر به ضبط ویدیوهای 4K خواهد بود.

ما از سال گذشته شایعاتی را مبنی بر اینکه احتمالا سونی مدل جدید دوربین بدون آینه A7 III را معرفی می‌کند، شنیده‌ایم. در واقع شایعات ادعا می‌کردند که این دوربین سال 2017 عرضه خواهد شد، اما مشخص نشد که چرا این اتفاق رخ نداد. سونی به جای آن از یک دوربین دیگر به نام Sony A7R III پرده برداری کرد. اما اگر شما همچنان به دنبال دریافت اطلاعات جدیدی از دوربین بدون آینه سونی A7 III هستید، خبر خوبی این که غول ژاپنی رسما آن را معرفی کرده است.

با توجه به پیشینه‌ی سونی در عرضه دوربین های سری A7 خود، مدل A7 III نیز یکی دیگر از دوربین های بدون آینه بالارده این کمپانی ژاپنی خواهد بود که به وضوح می‌تواند مشتریان حرفه‌ای بیشتری را تحت تاثیر خود قرار دهد. از آنجایی که قیمت تنها بدنه‌ی دوربین سونی A7 III چیزی حدود 2 هزار دلار است، بعید به نظر می‌رسد کاربران عادی که به دنبال خرید یک دوربین فقط برای عکاسی در طول مسافرت‌های خود هستند تمایلی به خرید آن داشته باشند.

دوربین بدون آینه سونی A7 III

یک سنسور مدرن در دوربین بدون آینه سونی A7 III

پس باید انتظار داشته باشیم دوربین بدون آینه سونی A7 III محبوب کدام عکاسان شود؟ به نقل از سونی، این دوربین از یک سنسور فول فریم 24.2 مگاپیکسلی روشنایی از پشت به نام Exmor R CMOS مجهز است. این سنسور می‌تواند طیف ISO 100-51,200 را ارائه کند که به 204.800 نیز گسترش پیدا خواهد کرد. این سنسور همچنین از یک سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز 693 بهره می‌برد و از عکاسی بدون توقف با نرخ 10 فریم در هر ثانیه پشتیبانی خواهد کرد.

دوربین بدون آینه سونی A7 III همچنین به لطف پشتیبانی از ضبط ویدیو با وضوح 4K، گزینه‌ی ایده آلی برای فیلمبرداران خواهد بود. اگر به دنبال ارتقا دوربین خود هستید، لازم به ذکر است سونی این دوربین بدون آینه را طی ماه‌های فروردین و اردیبهشت روانه بازارهای جهانی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. با این دوربینا ینی هر عکسی بخوای دیگه میتونی بگیری

  2. ورشکسته سونی بخدا 2000 دلار خود بیل گیل گیتسم نمیده بابت این

  3. D850 نیکن هم عالی هست سونی بیشتر واسه فیلم‌برداری عالی هست ولی توی عکاسی نیکن و کنن مخصوصا d850 که جدید اومده

    • در کل عزیز الان بهترین دوربین Sony A7R III هس در بین فول فریم ها تنها ضعفش در مقابل D850 دقت رنگ و کمتر بودن دینامیک رنج هس که بسیار اختلافشون ناچیزه اما سونی با اختلاف کنترل نویز بهتری داره و فیلمبرداریش بسیار بهتر از D850 هس و همین باعث شده بهترین دوربین فول فریم حال حاضر انتخاب بشه