وان پلاس 6

دو تصویر از وان پلاس 6 در دنیای واقعی خبر از قاب پشتی شیشه‌ای آن می‌دهد

یک وبلاگ نویس چینی دو تصویر از گوشی وان پلاس 6 (OnePlus 6)، پرچمدار آینده وان پلاس را منتشر کرده است. در این گوشی، قاب پشتی شبیه به گلکسی اس 9 و جلویی آیفون ایکس است!

مشخص نیست این روزها گوشی سازهای چینی چه علاقه‌ای به طراحی محصولاتی شبیه به آیفون 10 و تکه‌ی بریده‌ شده‌ی بالایی آن دارند. این محصولات به یک یا دو محصول محدود نمی‌شوند و شاهد انتشار تصاویر زیادی مربوط به گوشی های مختلف هستیم که به این سبک طراحی شده‌اند. یکی از آخرین آن‌ها، ظاهرا کمپانی وان پلاس است که حالا تصویری از محصول سبک آیفون ایکس آن‌ها به بیرون درز پیدا کرده است.

طراحی وان پلاس 6

آنچه که شما در زیر مشاهده می‌کنید، از سوی یک وبلاگ نویسی مشهور حوزه فناوری چینی منتشر شده است که اطلاعات محصولات شرکت‌ها را پیش از معرفی رسمی آن‌ها افشا می‌کند. در تازه‌ترین افشاگری، وی تصویری از نسخه پیش تولیدی وان پلاس 6 را منتشر کرده است که می‌تواند طراحی نهایی این گوشی را به نمایش بگذارد. اگر چه این واقعیت مشهود است که طراحی محصولات شرکت وان پلاس با الهام گرفتن از گوشی های شرکت صاحب خود یعنی اوپو انجام می‌گیرد. گفته می‌شود گوشی پرچمدار سال جاری وان پلاس نیز برگرفته از شکل و شمایل گوشی اوپو R13 طراحی خواهد شد.

وان پلاس 6

قاب پشتی گلکسی اس 9 و جلویی آیفون ایکس!

این وبلاگ نویس پس از انتشار تصاویری که ادعا می‌کرد به گوشی وان پلاس 6 مربوط هستند، آن‌ها را حذف کرد، اما دیگر آب رفته به جوی باز نخواهد گشت! ما می‌توانیم در این تصاویر طراحی شیشه‌ای را برای قاب پشتی این گوشی مشاهده کنیم که به ارائه شارژ بیسیم کمک می‌کنند. شماره مدل این گوشی P7819 است، یک ماژول دوربین دوگانه بر روی وسط قاب پشتی و درست در زیر آن یک اسکنر اثر انگشت به شکل گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ قابل رویت است. طراحی قاب جلویی نیز چیزی شبیه به آیفون ایکس و اسنشال فون است.

این تکه بریده شده کمی باریک‌تر از آیفون ایکس و بزرگ‌تر از اسنشال فون است،‌ بنابراین به نظر می‌رسد وان پلاس بهترین اندازه را برای این تکه بریده شده در نظر گرفته باشد. این گوشی از اندروید 8 اوریو برخوردر بوده و با پیکربندی رم 6 گیگابایتی + حافظه داخلی 64 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. مگه میشه قاب پشتی شیشه ای ؟؟/

  2. انقد طراحی ها متنوع شده اصن آدم نمیدونه چی بگه ولی واقعا قشنگه