هواوی وای 5 لایت 2018

هواوی وای 5 لایت 2018 ، نخستین گوشی Android Go غول چینی

به نقل از جدیدترین اخبار هواوی وای 5 لایت 2018 (Huawei Y5 Lite 2018) نخستین گوشی پروژه Android Go شرکت هواوی خواهد بود که امسال عرضه می‌شود.

اگر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند پایین رده در سال جاری هستید، توصیه ما به شما خریداری گوشی هایی است که در قالب پروژه اندروید گو روانه بازار خواهند شد. در حال حاضر تنها چند شرکت محدود شامل نوکیا اقدام به رونمایی از گوشی های Android Go خود کرده‌اند. حال اخبار جدید حاکی از آن است که هواوی نیز همراه با گوشی هواوی وای 5 لایت 2018 می‌خواهد در این پروژه نقشی را ایفا کند.

هواوی Y5 لایت در واقع پس از آلکاتل 1 ایکس، نوکیا 1 و زد تی ای تمپو گو، چهارمین گوشی هوشمند اندروید گو جهان خواهد بود که می‌تواند یک نسخه خاص از اندروید را همراه با یک رم 1 گیگابایتی و یا حتی کمتر به اجرا درآورد. هواوی وای 5 لایت 2018 از هر نظر شبیه به گوشی هواوی وای 7 2018 خواهد بود که روز گذشته موفق به دریافت تاییدیه FCC شد. نسخه سال 2017 وای 3 در کشورهای آمریکای لاتین با نام وای 5 لایت عرضه می‌شد، بنابراین این حساسیت به وجود‌آمده است که هواوی بخواهد از این نام برای نخستین گوشی Android Go استفاده کند و آن را ادامه دهد.

مشخصات فنی هواوی وای 5 لایت 2018

گفته می‌شود نسل جدید گوشی هواوی Y5 Lite از یک نمایشگر با وضوح 854×480 پیکسل، رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی برخوردار خواهد بود. این محصول همچنین از یک اسلات برای کارت حافظه میکرو اس دی بهره می‌برد و از یک تراشه MT6737m قدرت خواهد گرفت. تقریبا ما همه چیز را در مورد این گوشی می‌دانیم و تنها چیزهایی که مشخص نیستند، زمان عرضه و قیمت آن است.

اندروید گو چیست؟

اندروید گو (Oreo Edition) نسخه‌های ویژه‌ای از اپلیکیشن‌های گوگل را همراه با پسوند “Go” در اختیار کاربران قرار خواهد داد. در حال حاضر نسخه‌ی گو بسیاری از اپلیکیشن‌های محبوب همچون فیس بوک، توییتر، اسکایپ، شازم و فیس بوک مسنجر وجود دارد. این نسخه‌ها، به شکل محدودی از منابع گوشی استفاده می‌کنند تا فشار کمتری به سخت افزار وارد شود و بدون تاخیر یا مشکل ناخواسته دیگری از آن‌ها استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. گوشی خیلی بدرد نخوره از هواوی بعید بود همچین چیزی بسازه

  2. تیپش بدشکلشه

  3. این جوجه دیگه چی میگه؟ بین موبایل هایی که هواوی داره و هم از لحاظ ظاهری و هم سخت افزاری هیچی نیست