ایسوس زنفون مکس ام 1

ایسوس زنفون مکس ام 1 مجهز به نمایشگر 18:9 و باتری قدرتمند معرفی شد

ایسوس با حضور در نمایشگاه MWC 2018 در کنار گوشی های خانواده زنفون 5 از گوشی ایسوس زنفون مکس ام 1 (Asus ZenFone Max M1) نیز پرده برداری کرد. نقطه قوت این گوشی باتری قدرتمند آن خواهد بود. در ادامه با بیشت با این گوشی آشنا شوید.

سال گذشته ایسوس از یک گوشی جذاب به نام زنفون مکس پلاس پرده برداری کرد و حالا آن‌ها با حضور در نمایشگاه MWC 2018 رسما از نسخه‌ی کوچک‌تر آن به نام زنفون مکس ام 1 پرده برداری کردند. این مدل از یک نمایشگر 5.5 اینچی IPS با وضوح 1440×720 پیکسل،‌نسبت ابعاد 18:9 و میزان روشانیی 400 نیت بهره می‌برد. نسبت ابعاد صفحه به بدنه نیز در این گوشی به لطف حاشیه‌های بسیار باریک آن 83 درصد است.

ایسوس زنفون مکس ام 1

در قلب تپنده‌ی گوشی زنفون مکس ام 1 یک تراشه اسنپدراگون 425 یا اسنپدراگون 430 بسته به کشوری است که محصول را از آنجا خریداری می‌کنید. علاوه بر ایم شما می‌توانید از حافظه داخلی 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایتی نیز به همراه این گوشی‌ها بهره ببرید. هرچند گفته می‌شود در برخی بازارهای کم قدرت‌تر، نسخه‌های ضعیف‌تری نیز عرضه خواهد شد.

ایسوس زنفون مکس ام 1

زنفون مکس ام 1 دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و فوکوس خودکار تشخیص فاز است که با یک سنسور 8 مگاپیکسلی و زاویه دید 120 درجه‌ای عریض، یک سیستم دوربین دوگانه را تشکیل می‌دهند. بر روی قاب جلویی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 می‌تواند تصاویر سلفی شما را به ثبت برساند.

باتری قدرتمند، مهم‌ترین مشخصه زنفون مکس ام 1

این گوشی به سه اسلات مختلف که دو تای آن مربوط به سیم کارت بوده و دیگری برای به کار بردن یک کارت میکرو اس دی است تجهیز شده است. اما یکی از مهم‌ترین عوامل فروش این گوشی، حضور یک باتری بسیار قدرتمند 4000 میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند ساعت‌ها شما را از نزدیک شدن به پریز برق دور نگه دارد. در بخش نرم افزاری نیز شاهد حضور رابط کاربری ZenUI 5.0 مبتنی بر اندروید 8 اوریو خواهیم بود.

عرضه در 3 رنگ

زنفون مکس M1 در سه رنگ مشکی Deepsea، طلایی Sunlight و قرمز Ruby قابل عرضه خواهد بود. آن برخلاف نمایشگر بزرگ‌تر 5.5 اینچی که دارد دارای بدنه‌ای جمع و جور است تا هم اندازه‌ی گوشی‌های 5 اینچی با نسبت ابعاد قدیمی 16:9 باشد. وزن گوشی جدید ایسوس نیز 150 گرم خواهد بود. این بدنه از جنس فلز بوده و قاب جلویی نیز پوشیده شده از شیشه‌ی 2.5D است. یک اسکنر اثر انگشت را نیز می‌توان بر روی قاب پشتی دید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*