گوشی ال جی جودی

اطلاعات تازه‌ای از گوشی ال جی جودی منتشر شد

ایوان بلس جزئیات جدیدی از گوشی ال جی جودی (LG Judy) را منتشر کرده است. هرچند هنوز نام پرچمدار سال 2018 ال جی مشخص نیست، اما گفته می‌شود تا خرداد ماه معرفی خواهد شد.

اوایل ماه جاری میلادی بود که ایوان بلس در توییتی، در مورد یک گوشی جدید ال جی با کدنام Judy سخن گفت. همراه با مشخصات بالارده، به نظر می‌رسد این محصول پرچمدار سال 2018 ال جی باشد و باید در زمانی بین ماه‌های خرداد و تیر ماه 97 منتظر رونمایی رسمی از آن باشیم.

حال بلس توییت تازه‌ای را منتشر کرده و در آن به یک مورد دیگر اشاره کرده است. ظاهرا شماره مدل گوشی ال جی جودی LG G710 است. جهت یادآوری لازم به ذکر است که شماره مدل گوشی G6 ال جی G600 بود، پس این می‌تواند یک نسخه‌ی پیشرفته‌تر از آن بوده و یا به طور کلی نسل بعد از آن محسوب شود. این درحالیست که بلس ادعا می‌کند نام پرچمدار آینده ال جی، G7 نخواهد بود و این شماره مدل افشا شده داستان متفاوتی را بیان می‌کند.

مشخصات فنی ال جی جودی

ال جی در نظر دارد گوشی ال جی جودی را بین خرداد و تیر ماه سال آینده معرفی کند. در حال حاضر شنیده می‌شود این گوشی از یک نمایشگر 6.1 اینچی (کمی بزرگ‌تر از نمایشگر ال جی وی 30) از نوع +MLCD همراه با ساب پیکسل‌های سفید برخوردار خواهد بود. این تکنولوژی نمایشگر می‌تواند میزان روشنایی فوق‌العاده چشمگیر 800 نیت را به همراه داشته باشد. تمام اینها در حالیست که مصرف انرژی این نمایشگر، کمتر از پنل‌های IPS LCD معمولی است.

علاوه بر این، انتظار می‌رود ال جی جودی از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 845 قدرت گرفته و به 4 گیگابایت رم مجهز باشد. در بخش حافظه داخلی نیز ما انتظار یک گزینه 64 گیگابایتی همراه با پشتیبانی از کارت‌های میکرو اس دی را داریم. شکی نیست که یک ماژول دوربین دوگانه بر روی قاب پشت پرچمدار جدید ال جی نقش خواهد بست. این دوربین می‌تواند از المنت‌های شیشه‌ای اپتیک و دیافراگم f/1.6 برخوردار باشد.

از دیگر مشخصات احتمالی ال جی جودی باید به پشتیبانی نمایشگر آن از تکنولوژ HDR10، مقاومت در برابر آب، گرد و غبار و ضربه، اسپیکرهای استریو به نام Boom Box، شارژ بیسیم و دوربین هوشند اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. تراشه کار شده تو این گوشی محشره .کسایی که میدونن تراشه چیه و کارش چیه و اطلاع دارن ازش میدونن که چی میگم .عالی و عالی تر .

  2. خوبه که داره یواش یواش همه گوشی ها با کیفیت میشن

  3. مشخصاتی که ازش منتشر شده دیگه تقریبا مدیوم همه پرچمداراست