پتنت های نمایشگر تمام صفحه ال جی

پتنت های نمایشگر تمام صفحه ال جی منتشر شد

پنتنت‌هایی از نمایشگر تمام صفحه ال جی به انتشار رسیده که حاوی نکات جذابی هستند. این نمایشگر در آینده‌ی نزدیک در یک گوشی هوشمند مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این واضح است که نمایشگرهای تمام صفحه به روند فعلی بازار تبدیل شده و به همین زودی تغییر نخواهند یافت. و از آنجایی که ماندن در حوزه گوشی های هوشمند ضروری است، شکی نیست که ال جی دیسپلی نیز در حال کار بر روی ساخت چنین نمایشگرهایی برای خود است. حال به تازگی پتنت‌هایی منتشر شده است که نمایشگر تمام صفحه ال جی را همراه با لبه‌هایی گرد و بیشتر شبیه به آنچه که باید یک گوشی کاملا تمام صفحه ببینیم، به تصویر می‌کشد.

پتنت های نمایشگر تمام صفحه ال جی

به نظر می‌رسد رویکرد خاص ال جی برای طراحی این نمایشگر، یک حرفه در قسمت بالایی پنل است که احتمالا میزبان اسپیکر گوشی و یا دوربین سلفی خواهد بود. در صورتی که این پتنت های نمایشگر تمام صفحه ال جی واقعی باشند، ما می‌توانیم نمونه تولیدی بهتری را نسبت به سبک طراحی ناچ آیفون ایکس اپل ببینیم.

متاسفانه در این استاد هیچ اشاره‌ای به مدل گوشی ها یا ابعادی نشده است. حداقل ما نمی‌توانیم آن‌ها را ببینیم. این اسناد می‌توانند مربوط به گوشی پرچمدار سال 2018 ال جی باشند. گرچه خود ال جی نیز به تولید گوشی می‌پردازد، اما نباید فراموش کنید که ال جی دیسپلی برای سایر کمپانی‌ها نیز به تولید پنل می‌پردازد. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به گزارش‌های اخیر اشاره کرد که ادعا می‌کنند ال جی سازنده‌ی پنل OLED برای دو مدل از آیفون های سال 2018 است.

استفاده از نمایشگر تمام صفحه ال جی به زودی در یک گوشی هوشمند

دیگر نکته جالب در مورد ثبت اختراع جدید ال جی این است که نشان می‌دهد این نمایشگر تمام صفحه فراتر از یک طرح مفهومی بوده و آماده‌ی اتصال کابل و سایر قطعات برای استفاده در گوشی‌های هوشمند است. بنابراین می‌توان حدس زد که خیلی زود شاهد عرضه یک گوشی هوشمند با برندی نامشخص، به این سبک و سیاق و مجهز به نمایشگر تمام صفحه ال جی خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*