سیستم Dynamic Vibration اکسپریا ایکس زد 2

سیستم Dynamic Vibration اکسپریا ایکس زد 2 چگونه کار می‌کند؟

کمپانی سونی اطلاعات تازه‌ای از سیستم Dynamic Vibration اکسپریا ایکس زد 2 که پیشرفته‌تر از سیستم هپ تیک است را منتشر کرد. این سیستم علاوه بر ارائه بازخوردهای ویبره پیشرفته، باعث قدرتمندتر شدن اسپیکرهای گوشی نیز می‌شود.

گوشی جدید سونی اکسپریا ایکس زد 2 به سیستم Dynamic Vibration مجهز شده است. داینامیک ویبریشن یک سیستم قدرتمندتر و پیشرفته‌تر از سیستم بازخورد هپ تیک است که تجربه گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم و اجرای بازی ها را با گوشی متفاوت می‌سازد.

سیستم Dynamic Vibration سونی چگونه کار می‌کند

اولین گام، آن یک موتور ویبریشن بزرگ‌تر از نسل‌های گذشته خود است. به خاطر همین سایز بزرگ آن است که ما نمی‌توانیم در گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت شاهد حضور آن باشیم. گام دوم جادوی نرم افزاری آن است. سیستم Dynamic Vibration صدا را تحلیل می‌کند و ویبره را هماهنگ با آن فعال خواهد ساخت. نه تنها این سیستم می‌تواند اصل یک موسیقی را دنبال کند، بلکه به فرکانس‌های بالاتر نیز گوش می‌دهد تا تعیین کند که زمانی باید ارتعاش تجربه را افزایش دهد.

سیستم Dynamic Vibration اکسپریا ایکس زد 2

سمت چپ هپ تیک، سمت راست سیستم Dynamic Vibration

به همین دلیل است که این سیستم بسیاز قدرتمند و تطبیق پذیر است. سیستم Dynamic Vibration سونی نیازی به فرمت صوتی جدید یا پشتیبانی از بازی‌های خاصی ندارد و سونی این بار سنگین را از روی دوش همه برداشته است. این سیستم همچنین کمک می‌کند که اسپیکرهای استریو گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 2 قدرتمندتر از نسل‌های گذشته خود باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید بر روی این لینک کلیک کنید.

لازم به ذکر است که ما در آینده‌ای نزدیک و با بررسی دقیق‌تر گوشی XZ2 بیشتر در خصوص این سیستم پیشرفته صحبت خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سال دیگه سامسونگ از رو همین اسکی میره.

  2. اصلا راضی کننده نیست