دوربین گلکسی اس 9

ویدیوی سوپر اسلوموشن دوربین گلکسی اس 9 سامسونگ

یک ویدیو از نحوه عملکرد قابلیت سوپر اسلوموشن دوربین گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) منتشر شد. در این ویدیو شاهد استفاده از ویژگی سوپر اسلوموشن دوربین گلکسی اس 9 در چند صحنه مختلف هستیم.

امکان فیلم برداری سوپر اسلوموشن توسط یک دوربین موبایل، نخستین مرتبه در سال 2017 توسط سونی و همراه با رونمایی اکسپریا ایکس زد پریمیوم معرفی شد. اگرچه این قابلیت تا امسال در انحصار سونی قرار داشت، اما سامسونگ نیز در سال 2018 توانایی فیلم برداری با نرخ فریمی بالا را به پرچمداران سری S خود افزوده است.

سونی در اکسپریا ایکس زد پریمیوم، امکان ضبط ویدیو با نرخ 960 فریم بر ثانیه در رزولوشن اچ‌دی را فراهم کرده بود، اما این قابلیت با پیشرفت در پرچمدار جدید شرکت یعنی اکسپریا ایکس زد 2، با وجود حفظ حداکثر نرخ فریمی، به رزولوشن فول اچ‌دی رسیده است. اما قابلیت سوپر اسلوموشن دوربین گلکسی اس 9 همچنان در رزولوشن اچ‌دی کار می‌کند.

ویدیوهای سوپر اسلوموشن دوربین سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس تنها برای 0.2 ثانیه ضبط می‌شوند، اما نتیجه نهایی، یک کلیپ 6 ثانیه‌ای است که به صورت بسیار آهسته پخش خواهد شد. مزیت اصلی سوپر اسلوموشن دوربین گلکسی اس 9 در مقایسه با نمونه آن در دو گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم و ایکس زد 2، تشخیص خودکار صحنه و ضبط 0.2 ثانیه اصلی است، در حالی که در گوشی های سونی باید با دقتی بالا، این کار را به صورت دستی انجام داد. البته باید دید توان و دقت دوربین سامسونگ گلکسی اس 9 در تشخیص صحیح صحنه چقدر است.

ویدیوی سوپر اسلوموشن دوربین گلکسی اس 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سامسونگ چی فک کرده با دوتا قابلیت سرگرم کننده این همه قیمت چند تایی حساب کرده

  2. سام سونگ هم چقدر دیگه هی پز میده صد بار دیدیم و شنیدیم

  3. سام هنگ فقط بلده از گوشی های شرکت های دیگه کپی برداری کنه . خب اگه میتونی یک نوآوری خلق کن . از ایموجی آیفون گرفته تا سوپر اسلومویشن سونی . برو الی ماشا ا…

    • برو یکم تحقیق کن و ببین چه چیزای سامسونگ رو همه دارن کپی میکنن…از صفحه نمایش اج تا اولین گوشی با قابلیت فیلمبرداری که سامسونگ بود…خدا انشاالله همه ی بیماران رو شفا بده