ویدیوی تبلیغاتی جدید نوکیا

ویدیوی تبلیغاتی جدید نوکیا با تکیه بر تاریخچه این برند منتشر شد

شرکت اچ ام دی گلوبال به عنوان سازنده گوشی های هوشمند نوکیا، در ویدیوی تبلیغاتی جدید نوکیا بین گذشته پرآوازه این برند و زمان ظهور مجدد آن در بازار موبایل ارتباط برقرار کرده است.

همه گوشی‌سازان از نظر تولید ویدیوهای تبلیغاتی در یک اندازه موفق نیستند و همین موضوع یکی از دلایل اصلی اختلاف بین میزان فروش آن‌ها در بازار موبایل است. به عنوان نمونه، یکی از دلایل اصلی موفقیت سامسونگ و پیشتازی آن در بازار موبایل، تبلیغات گسترده و تولید و انتشار ویدیوهای تبلیغاتی موفق است.

اما ویدیوی جدید اچ ام دی گلوبال به عنوان سازنده گوشی های هوشمند جدید نوکیا، حقیقتا دلگرم‌کننده و زیبا است، به طوری که کاربرانی دارای گوشی های قدیمی نوکیا را به خرید محصولات جدید این شرکت ترغیب می‌کند. کلید اصلی موفقیت ویدیوی تبلیغاتی جدید نوکیا تکیه بر تاریخچه قدیمی این برند در بازار موبایل است.

ویدیوی تبلیغاتی جدید نوکیا

در ویدیوی تبلیغاتی جدید نوکیا شاهد دو دوست هستیم که فوق‌العاده با یکدیگر صمیمی بوده و در زمان بچگی، هر کدام مالک یک دستگاه نوکیا 3310 بوده‌اند. آن‌ها در شرایط سخت کنار یکدیگر بوده و همواره با استفاده از گوشی های نوکیا در اختیارشان، با هم ارتباط برقرار می‌کنند و در شرایط سختی به داد یکدیگر می‌رسند. اکنون که آن‌ها بالغ شده‌اند، همچنان به برند مورد علاقه‌شان پایبند مانده و هر دو، گوشی های هوشمند جدید نوکیا را خریداری کرده‌اند.

اچ ام دی گلوبال بعد از خرید حق استفاده از برند نوکیا به منظور ساخت گوشی موبایل، تلاش بی‌نظیری برای زنده کردن نام و آوازه آن کرده است. به عنوان نمونه می‌توان به ارائه نسخه‌های جدید دو گوشی قدیمی نوکیا 8110 و نوکیا 3310 اشاره کرد که زمان ارائه نسخه اولیه آن‌ها به ترتیب به سال‌ 1999 و 2000 برمی‌گردد. به نظر می‌رسد این شرکت تصمیم دارد با بهره بردن از تاریخچه نوکیا، رفته رفته سهم بیشتری از بازار موبایل را به خود اختصاص بدهد.

ویدیوی تبلیغاتی جدید نوکیا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. همانطور که شرکت سامسونگ برروی گوش های خودش پردازنده اختصاصی ساخت خود شرکت سامسونگ نصب میکنه به نام اگزینوس و لنگ شرکت کوالکام نیست یا شرکت اپل هم همین کار را انجام میده و تراشه های اختصاصی خودش را بر روی گوشی های آیفون نصب میکنه،شرکت نوکیا هم بعد از کسب درآمد و بودجه کافی باید سریعاً به فکر تولید تراشه و پردازنده های اختصاصی خودش به منظور نصب بر روی گوشی های آینده نوکیا باشه که از لحاظ کیفیت و قدرتمند بودن هم باید در حد تراشه های اسنپدراگون باشه که در غیر اینصورت اگر شرکت نوکیا این کار را نکنه دور یا نزدیک دوباره به مشکل برمیخوره و دوم بخش تحقیقات و توسعه انواع صفحه نمایش ساخته شده در شرکت نوکیا و سوم بخش تحقیاتی باتری های آینده گرافن یا ابرخازن پیشرفته و جدید در کنار فناوری زیرساخت مخابراتی 5G

  2. عالی و نوستالژی بود

  3. من سی سالمه از موقعی که گوشی اومد یادمه هی نوکیا بوده

  4. نوکیا یکی از قدیمی ترین برند ها هست و هنوزم عالی عمل میکنه

  5. یه موقعی چقدر تو کف این گوشی ها بودیم

  6. ویدئوی جالبی بود مرسی از گجت 34 مطلب در یک روز عالی