مشخصات و تصاویری از پروژه لغو شده‌ی ال جی G7

مشخصات و تصاویری از پروژه لغو شده‌ی ال جی G7 منتشر شد

یک رسانه مشخصات و تصاویری از پروژه لعو شده‌ی ال جی G7 را در خلال برگزاری نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا فاش کرده است. این گوشی که تولیدش لغو شده، از ظاهری شبیه به آیفون ایکس برخوردار است.

ال جی امسال به طور کلی استراتژی عرضه گوشی های هوشمند خود را تغییر خواهد داد و نمی‌خواهد حتما هم‌پا با رقبایش اقدام به عرضه محصولات جدید کند. به همین خاطر است که شایعات خبر از لغو شدن پروژه ساخت گوشی ال جی G7 به عنوان نسل جدید ال جی جی 6 می‌دهد. اما شایعات به همین جا ختم نمی‌شود، امروز اطلاعات تازه‌ای در نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا از این محصول به بیرون درز پیدا کرد.

تصاویری که در زیر مشاهده می‌کنید، توسط یک رسانه خاورمیانه‌ای به نام Ynetnews انتشار پیدا کرده است که مربوط به پروژه‌ی لغو شده ی ال جی G7 خواهند بود. گوشی ال جی جی 7 دارای کدنام Neo بود و احتمالا از روند محبوب فعلی دنیای اندرویدی‌ها، یک نمایشگر طراحی شده به سبک ناچ بهره می‌برد. بله این دیوایس هم قرار بود از ظاهری شبیه به آیفون 10، حداقل در قاب پشتی خود بهره‌مند باشد. صحبت از نمایشگر ناچ شد، همانطور که از تصاویر مشخص است، آیکون ساعت در سمت چپ قسمت بالایی صفحه قرار گرفته است تا میزان آنتن‌دهی و سطح باتری گوشی در سمت راست قسمت مشکی گوشی نمایان شوند. ما خیلی کنجکاویم با این سبک، اگر یک نوتیفیکیشن جدید دریافت شود چه اتفاقی رخ خواهد داد.

مشخصات و تصاویری از پروژه لغو شده‌ی ال جی G7

مشخصات فنی ال جی G7

به هر ترتیب این گوشی از یک نمایشگر 6 اینچی OLED برخوردار است که حاشیه نسبتا کمی در زیر آن به چشم می‌خورد. وضوح این نمایشگر 3120×1440 پیکسل بوده و نسبت ابعاد آن نیز دقیقا مشابه آیفون ایکس اپل، یعنی 19.5:9 است. با این اوصاف، نمایشگر پروژه لغو شده‌ی ال جی G7 ار تراکم پیکسلی 572ppi برخوردار بوده که می‌تواند با تراکم پیکسلی 570ppi گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ برابری کند. در داخل تکه‌ی بریده شده‌ی بالایی نمایشگر یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی همراه با یک لنز عریض تعبیه شده است، در حالی که قاب پشتی از دو دوربین 16 مگاپیکسلی که هر دو از دیافراگم f/1.6 برخوردارند، میزبانی می‌کند. سنسور اصلی این دوربین به OIS مجهز است، در حالی که دیگری فاقد آن خواهد بود. اسکنر اثر انگشت نیز درست در زیر ماژول دوربین دوگانه پشتی نقش بسته است.

مشخصات و تصاویری از پروژه لغو شده‌ی ال جی G7

ال جی G7 قرار بود از یک تراشه اسنپدراگون 845 همراه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قدرت بگیرد. گرچه یک مدل قدرتمندتر و به طبع گران‌تر مجهز به رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی آن نیز در دستور کار قرار داشت. باتری انرژی بخش این گوشی 3000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که به نظر می‌رسد برای نمایشگر بزرگ این گوشی کم باشد! ال جی قصد داشت کیفیت صوتی پرچمدار جدید خود را با استفاده از تکنولوژی DTS:X همراه با قابلیت Boom Box تقویت کند. این کار به اسپیکرهای گوشی اجازه می‌داد تا زمانی که دیوایس بر روی یک سطح صاف قرار دارد، با قدرت بیشتری موسیقی پخش شود.

همین چند هفه پیش بود که ایوان بلس اعلام کرد کدنام پرچمدار سال 2018 ال جی ، Judy است و بین ماه‌های خرداد و تیر معرفی خواهد شد. ظاهرا این گوشی G7 نام ندارد و این بدان معناست که احتمالا باید با گوشی های خانواده G ال جی برای همیشه خداحافظی کنیم. در واقع گوشی Judy می‌خواهد جایگزین همین گوشی لغو شده‌ی ال جی G7 باشد.

از مهم‌ترین مشخصات ال جی جودی می‌توان به دوربین دوگانه پشتی مشابه به این پروژه مذکور و قابلیت Boom Box اشاره کرد. در سمتی دیگر، این گوشی ظاهرا به یک نمایشگر 6.1 اینچی 18:9 با تکنولوژی جدید +MLCD و نه OLED مجهز خواهد بود و می‌تواند شفافیت کور کننده‌ی 800 نیت را ارائه کند. گفته می‌شود این گوشی همچنین به تراشه اسنپدراگون 845 مجهز خواهد بود و در سال 2018 عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خوب شد لغوش کرده وگرنه از اینی هم که هست منفور تر میشد

    • شوخی می کنید؟ ال جی منفوره؟
      مثلا در مورد پرچمدار جدیدش سایتهای مختلف دنیا و داخلی چیزی جز تعریف ندارن بگن مثلا این توضیح رو بخونید:
      لقب پرچم‌دار به معنای واقعی برازنده محصولی چون ال‌جی V30S ThinQ است. این دیوایس با برخورداری از قابلیت‌های منحصر به فرد و نوینی که در سطوح جدیدی به‌کار گرفته شدند، توانایی برآورده کردن خواسته‌های هر کاربری را دارد. با بهره‌مندی از ۶ گیگابایت رم و مالتی‌تسکینگ روان، عملکرد سریع‌تر این دیوایس عملا تضمین شده است.