عکس جدید شیائومی می میکس 2 اس

عکس جدید شیائومی می میکس 2 اس با نمایشگر بدون حاشیه

عکس جدید شیائومی می میکس 2 اس (Xiaomi Mi Mix 2S) منتشر شد. آیا پرچمدار شیائومی با نمایشگری کاملا بدون حاشیه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد؟

در حالی که گفته می‌شد گوشی Mi 7 از اولین محصولات مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 خواهد بود، شیائومی هیچ برنامه‌ای برای کنگره جهانی موبایل 2018 نداشت. هرچند، این موضوع به معنی عدم کنجکاوی افشاگران نیست چرا که حالا یکی از منابع با انتشار عکس جدید شیائومی می میکس 2 اس، طراحی این تلفن هوشمند را فاش کرده است.

عکس جدید شیائومی می میکس 2 اس وجود اسکنر اثر انگشت روی صفحه را تایید می‌کند

شیائومی از اولین شرکت‌هایی بود که موبایلی با حاشیه حداقلی را پیش روی همگان قرار داد. حال به نظر می‌رسد این کمپانی چینی در ادامه تلاش خود برای حذف حاشیه‌های صفحه، در حال توسعه تلفن هوشمندی متفاوت است که صفحه نمایش تمام فضای بخش جلویی را می‌پوشاند. همچنین مطابق با اطلاعات قبلی، دوربین سلفی در گوشه بالایی صفحه تعبیه خواهد شد که بریدگی صفحه سایر اسمارت فون های جدید یا چیزی که از آن به عنوان “notch” یاد می‌شود، جایی غیر از بخش بالایی باشد. اسکنر اثر انگشت هم قرار است زیر نمایشگر اصلی تعبیه شود. هرچند، ما در مورد عملکرد آن و پوشش فضایی زیاد همانند آن‌چه که در ویوو APEX دیده بودیم، مطمئن نیستیم.

گفته می‌شود شیائومی می میکس 2S با تراشه اسنپدراگون 845، 8 گیگابایت رم و سنسور دوربین IMX363 سونی به دست کاربران خواهد رسید.

عکس جدید شیائومی می میکس 2 اس