آپدیت اندروید 8 برای هواوی آنر 7 ایکس

انتشار نسخه آزمایشی آپدیت اندروید 8 برای هواوی آنر 7 ایکس

نسخه آزمایشی آپدیت اندروید 8 برای هواوی آنر 7 ایکس (Huawei Honor 7X) امروز برای چند کشور منتشر شد. در ادامه با لینک های دانلود، امکانات و تغییرات حاصل از این به روزرسانی همراه ما باشید.

امروز، هواوی از نسخه آزمایشی آپدیت اندروید 8 برای هواوی آنر 7 ایکس پرده برداری کرد و آن را در اختیار صاحبان این گوشی در کشورهای فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا قرار داد. این آپدیت، در واقع حاوی نسخه‌ی آزمایشی (و نه نهایی) رابط کاربری EMUI 8.0 هواوی مبتنی بر اندروید 8 اوریو است. از قابلیت‌های جدید این آپدیت می‌توان به یک رابط کاربری لطیف‌تر، بهبود عملکرد و پایداری سیستم همچنین برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی هواوی اشاره کرد که برای استفاده از آن‌ها دیوایس نیازی به واحد پردازش عصبی تراشه هوشمند کایرین 970 ندارد.

نسخه‌ی نهایی آپدیت اندروید 8 برای هواوی آنر 7 ایکس قرار است در سه ماهه دوم سال جاری میلادی عرضه شود. بنابراین اگر مشتاق به مشاهده عملکرد کمپانی هواوی هستید، می‌توانید همین حالا اقدام به نصب نسخه آزمایشی آن بر روی گوشی خود کنید.

آپدیت اندروید 8 برای هواوی آنر 7 ایکس

راهنمای دانلود آپدیت اندروید 8 برای هواوی آنر 7 ایکس

اگر شما هم صاحب یک گوشی Honor 7X هستید و در یکی از کشورهای نامبرده ساکن هستید،‌می‌توانید با دانلود و نصب نرم افزار بتا که در انتهای صفحه لینکشان قرار داده شده، و سپس وارد کرده Huawei ID خود، از مزیت‌های این پلتفرم آزمایشی بهره‌مند شوید. پس از آن که هواوی آی دی خود را وارد کردید، به مسیر Personal > Join the project > Project available بروید. از این طریق نسخه آزمایشی آپدیت اندروید 8 برای هواوی آنر 7 ایکس توسط یک فایل OTA دانلود و بر روی گوشی شما نصب خواهد شد. لازم به ذکر است، لینک‌های زیر تماما از سایت رسمی شرکت هواوی استخراج شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خسته نباشید میگم خدمت تک تک خبرنگارای گجت بازم مث همیشه روز شلوغی داشتین

  2. زشت ترین گوشی هواوی همینه