هواوی

شرکت هواوی تا 2 سال دیگر جای اپل را در جدول بهترین گوشی سازها می‌گیرد

مدیرعامل شرکت هواوی آقای ریچارد یو ادعا کرده است که آن‌ها تا دو سال دیگر می‌توانند جای اپل را در جدول بهترین گوشی سازهای جهان بگیرند. آیا این ادعا با عرضه هواوی پی 20 شدنی است یا بیشتر به طول خواهد انجامید؟

غول گوشی ساز چینی، هواوی اینک به یکی از بزرگترین گوشی سازها در سراسر جهان تبدیل شده است. با این حال وقتی به لیست برترین‌ها نگاه می‌کنیم، تجارت موبایلی آن‌ها هم اکنون پس از اپل و سامسونگ قرار گرفته است. اخیرا و در خلال برگزاری نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا، هواوی از کامپیوتر انقلابی میت بوک ایکس پرو (Matebook X Pro) خود پرده برداری کرد و زمان معرفی گوشی های پرچمدار هواوی پی 20 آن‌ها نیز 7 فروردین ماه اعلام شده است.

رونمایی از گوشی های هواوی پی 20

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی ادعای بسیار بزرگی را داشته است و در مصاحبه‌ای عنوان کرده که گوشی های هواوی پی 20 آن‌ها از جدیدترین پرچمدار شرکت اپل، یعنی آیفون ایکس به مراتب بهتر خواهند بود. وی همچنین عنوان کرده است که این شرکت چینی ظرف یک الی دو سال آینده، می‌تواند جای اپل را در جدول بهترین گوشی سازهای جهان بگیرد.

ریچارد یو البته توضیحات بیشتری را در مورد گوشی های سری P20 این شرکت ارائه نکرده است، اما طبق گفته‌های او می‌توان حدس زد که با قیمتی کمتر از آیفون 10 هزار دلاری روانه بازار خواهد شد. وی در این باره می‌گوید:

ما به برخی از تکنولوژی‌های بزرگ و جسورانه نوآورانه در بخش دوربین دست پیدا خواهیم کرد. آن‌ها از تمام گوشی های هوشمند بهتر خواهند بود. شاید من فروتن نباشم، اما ما بهتر هستیم. میزان آن کم نیست، خیلی بهتر هستیم.

شرکت هواوی هم اکنون سومین تولیدکننده بزرگ گوشی جهان است

در حال حاضر سامسونگ پیشروترین تولیدکننده گوشی های هوشمند در جهان است و به ترتیب اپل و شرکت هواوی آن را به عنوان دومین و سومین تولیدکننده بزرگ تعقیب می‌کنندو هدف نهایی هواوی تبدیل شدن به بزرگترین تولید کننده گوشی در جهان و گرفتن جای اپل است. غول چینی برای اثبات این ادعای خود با چالش‌های بزرگی روبرو است که یکی از بزرگ‌ترین آن‌ها عدم اجازه‌ی ورود گوشی هایش به بازار آمریکا است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. هوآوی کارشو خوب پیش برده. ولی کلا بدم میاد چین جهان رو بگیره. همین ایران و خیلی کشورهای دیگه باعث شدن چین اینقدر جنساش رو بهشون بندازه. پول و حقوق دو میلیارد آدمو ما باید بدیم؟ خودتون جمعیت زیاد تولید کردید.

  2. خدایا این چینی هم برای بشریت آدم شد…برو خودتو جمع کن که اگه ملت خودت با اون جمعیت نزدیم 2 میلیاردی ازت نخرن هیچ فروشی در جهان نداری…فقط چینی جنس چینی میخره و این ادعات برای زیاد بودن نسل چینی در کشورته

  3. اخه چطور این فکر به ذهنتون رسیده یه برند چینی تقلبی محقر جای اپل بزرگو بگیره

  4. احتمال داره هرچند گوشی بیمصرفیه هواوی
    ولی از اون بیمصرف تر ایفونه

  5. خخخ مطمعنان میگره همینجوری پیش بره
    ایفون که هیچی نیست سامسونگ و سونی هم باید بزنن گاراژ

  6. عمراااااااااااااااا
    هواوی جای اپلو بگیره؟؟
    جوک 2018

    • اگه به تولید انبوه و گوشیه چیپو ارزون باشه اره میگیره

      تا حالا شنیدین هیوندا ادعا کنه قراره جای مرسدسو بگیره؟

      • چه فرقی میکنه کجایی باشه مهم اینه با کیفت و ارزون تر میده
        همین کافیه

      • داداش همون گوشی ارزون دو برابر آیفون قدرتشه با اینکه یک سوم آیفونم قیمتش نیست این یعنی مشتری مداری این یعنی احترام به مشتری مث اون اپل و اون سامسونگ نیست که واسه هر گوشی دو سه برابر قیمت واقعی قیمت میزنه روش تا سودش زیاد باشه شک نکن این بلند پروازیا اخرش شکسته

    • چرا عمرا؟؟؟ هواوی ثابت کرده که یک برند قابل اعتماد و درجه یکه و خیلی از موبایلا هم از لحاظ کیفیت با اپل برابری میکنه