سانگ یانگ تیوولی 2018

سانگ یانگ تیوولی 2018 به بازار ایران آمد

سانگ یانگ تیوولی 2018 (Ssangyong Tivoli) به تازگی وارد بازار ایران شده است. در ادامه، قیمت، مشخصات و امکانات رفاهی و ایمنی این خودروی تازه‌وارد را بررسی می‌کنیم.

تیوولی، محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین خودروی شرکت کره‌ای سانگ یانگ است. این خودروساز اهل کره جنوبی از اوایل دهه 80 هجری شمسی وارد بازار ایران شد، اما موفقیت و مطرح شدنش در بازار کشورمان را مدیون Tivoli است. سانگ یانگ تیوولی حاصل هنر طراحان ایتالیایی است و در طول سه سال اخیر، حدود 10 هزار دستگاه از آن در ایران به فروش رفته است. حالا مدل 2018 این خودرو با تغییرات و بهبودهای نه چندان گسترده، به کشورمان وارد شده و به فروش می‌رسد.

قیمت سانگ یانگ تیوولی 2018 در بازار ایران

سانگ یانگ تیوولی 2018 با برخی تجهیزات جدید و بهبودهای فنی در بازار ایران عرضه می‌شود. در حال حاضر تیپ ارمور تیوولی 2018 با قیمت 155 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود و قرار است نسخه XLV نیز با بدنه‌ای بلندتر و موتور قدرتمندتر وارد بازار کشورمان بشود که البته قیمت بیشتری هم دارد. از جمله رقبای مستقیم سانگ یانگ تیوولی 2018 می‌توان به پژو 2008، نیسان جوک و رنو کپچر اشاره کرد.

می‌توان گفت تیوولی جدید توانسته شعار سانگ یانگ با عنوان بهبود مستمر برای فروش بیشتر را عملی کند. مدل 2018 تیوولی، یک سر و گردن بهتر از نسخه‌های قبلی است و از امکانات بیشتری نیز بهره می‌برد. از جمله تجهیزات ایمنی این خودرو می‌توان به هشدار برخورد از جلو، سیستم ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خطوط، سیستم کمکی حفظ خودرو بین خطوط، دستیار نور بالا و تشخیص علایم ترافیکی اشاره کرد.

سانگ یانگ تیوولی 2018

همچنین برخی قابلیت‌ها در سانگ یانگ تیوولی 2018 ارتقا پیدا کرده‌اند. غربیلک فرمان کاملا تنظیم‌شونده، سیستم تهویه بهبودیافته برای سرنشینان جلو و صندلی‌های عقب تاشونده، برخی از این ویژگی‌های جدید هستند. علاوه بر آن، یک پایه دو موقعیتی جدید برای کف صندوق تعبیه شده که کاربرد و انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به قبل دارد. لازم به ذکر است که سانگ یانگ تیوولی 2018 و تیوولی XLV به صورت استاندارد دارای 7 کیسه هوا، ای اس پی، سیستم جلوگیری از چپ کردن فعال، ترمز کمکی، سیستم کمکی حرکت در سراشیبی، سیستم پایش فشار باد تایرها و سیستم هشدار برای کمربند ایمنی هستند.