گوشی مقاوم سامسونگ Xcover 5

آیا این عکس مربوط به گوشی مقاوم سامسونگ Xcover 5 است؟

تصویر تازه‌ای از یک گوشی مقاوم با برند سامسونگ منتشر شده است. آیا این عکس مربوط به گوشی مقاوم سامسونگ Xcover 5 است یا گلکسی اس 9 اکتیو را به تصویر می‌کشد؟ در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

سامسونگ ظاهرا خودش را آماده‌ی عرضه یک گوشی مقاوم دیگر یا از خانواده Xcover یا یک مدل Active از گوشی های پرچمدار سری گلکسی اس 9 خود می‌کند. تصویری از یک گوشی جدید و مقاوم سامسونگ به تازگی در اینترنت دست به دست می‌چرخد، اما به طور واضح مشخص نیست که این تصویر قاب پشتی گوشی مقاوم سامسونگ مربوط به چه مدم است!

ما بر این باوریم که این تصاویر مربوط به گوشی مقاوم سامسونگ Xcover 5 هستند، زیرا آن فاقد یک اسنر اثر انگشت پشتی خواهد بود، در حالی که اگر به خاطر داشته باشید گوشی گلکسی اس 8 اکتیو نظیر مدل‌های اصلی خود از چنین اسکنری بهره‌مند بود. نکته‌ی حائز اهمیت دیگری که این عکس به ما نشان می‌دهد، فلاش سه گانه LED در کنار دوربین گوشی است که به نظر می‌رسد برای یک گوشی مقاوم سبک Rugged کمی عجیب و غریب باشد. البته اگر آن‌ها واقعا از نوع LED باشند!

گوشی مقاوم سامسونگ Xcover 5 از مشخصات به‌روزی برخوردار خواهد بود

بدیهی است از آنجایی که سامسونگ از گوشی گلکسی اس 9 اکتیو (Samsung Galaxy S9 Active) خود پرده برداری نکرده است، ما هیچ ذهنیتی در مورد آن گوشی نداریم. اما مطمئنیم که حداقل طراحی آن شبیه به محصولات خانواده اس 9 خواهد بود، پس به اعتقاد ما این عکس مربوط به گوشی مقاوم سامسونگ Xcover 5 خواهد بود. آخرین گوشی خانواده ایکس کاور سامسونگ، مدل xCover 4 بود. آن گوشی به یک نمایشگر 5 اینچی با وضوح 720×1280 پیکسل، دوربین 13 مگاپیکسلی، تراشه اگزینوس 7 کواد،‌ رم 2 گیگابایتی و یک باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بود. حال اگر ایم عکس مربوط به نسل جدید آن یعنی گوشی مقاوم سامسونگ xCover 5 باشد، قطعا باید از مشخصات به‌روزتری بهره ببرد.

متاسفانه به جز این تصویر که توسط یک افشاگر معرفو اینترنتی به نام Roland Quandt منتشر شده، هیچ اطلاعات دیگری در مورد این گوشی هوشمند مقاوم و ضد ضربه قابل رویت نیست. با این حال به نظر می‌رسد طی هفته‌های آینده می‌توانیم جزئیات بیشتری از آن را بشنویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سامسونگ حالا فکر میکنه ابر قدرت صنعت موبایل شده
    بذار موقع معرفی ایفون جدید بد میخوره تو پوزش

  2. هدف بعدی پرچم دار ها مشخص شده مقاومت بالاتر

  3. دقیقا نمیدونم کاربرد اینجور موبایلا چیه؟ مثلا بریم بگیم گوشی مقاوم داریم که چی؟ مشخصاتش مهمه!