مشخصات فنی اچ تی سی دیزایر 12 پلاس

مشخصات فنی اچ تی سی دیزایر 12 پلاس لو رفت

مشخصات فنی اچ تی سی دیزایر 12 پلاس (HTC Desire 12 Plus) به صورت کامل فاش شد. به نظر می‌رسد گوشی جدید اچ تی سی با پردازنده هشت هسته‌ای در راه است.

مطابق با اطلاعاتی که طی ماه گذشته در رابطه با محصولات جدید HTC منتشر شد، تایوانی‌ها مشغول توسعه موبایلی جدید با نام دیزایر 12 و اسم رمز “Breeze” هستند. حال یکی از منابع مطلع، جزئیات سخت افزاری دستگاهی دیگر با نام دیزایر 12 پلاس و البته اسم رمز “Breeze Plus” را فاش کرده که در نوع خود جالب است.

مشخصات فنی اچ تی سی دیزایر 12 پلاس

تراشه اسنپدراگون 450 کوالکام با پردازنده هشت هسته‌ای 1.8 گیگاهرتزی که سال گذشته شاهد معرفی آن بودیم، در کنار 3 گیگبایت رم قدرت‌بخش موبایل جدید اچ تی سی خواهد بود. سازندگان از صفحه نمایش 5.99 اینچی TFT با وضوح 720×1440 و تراکم 268 پیکسل در هر اینچ بهره برده‌اند که نسبت 18:9 و کشیده بودن آن را تایید می‌کند. برای ثبت تصاویر، دوربینی 13 مگاپیکسلی در بخش پشتی و دوربینی 8 مگاپیکسلی در بخش جلویی، در خدمت کاربران هستند.

از دیگر موارد قابل توجه در مورد این گوشی با ابعاد 158.24 در 76.54 در 8.39 میلی‌متر و 155 گرم وزن می‌توان به اندروید 8.0 اوریو، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، باتری 2 هزار 965 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از نسخه 3.0 فناوری شارژ سریع کوالکام که باتری را ظرف 70 دقیقه به صورت کامل شارژ می‌کند و همین‌طور پشتیبانی از شبکه 4G LTE اشاره کرد.

متاسفانه اطلاعاتی از زمان عرضه یا قیمت در دست نیست. با این وجود، احتمال دارد بهار پیش رو شاهد معرفی گوشی دیزایر 12 پلاس شرکت اچ تی سی باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. با وجود هواووی و سامسونگ و شیائوی و نوکیا میون رده زدن جرات می خواد.
    HTC اکثرا محصولاتش گرونتر از هم رده هاش بوده

  2. واقعا خیلی کم بود دیگه از میان رده هم کمتر بود

  3. اچ تی سی کیلو چنده بابا

  4. دیگه با این وضعیت بازار با اینکه عالیه باید بگیم معمولیه چون همه موبایلا الان با همین مدیوم عرضه میشن تقریبا