بهترین دیوایس متصل در MWC 2018 گلکسی اس 9 پلاس

جایزه بهترین دیوایس متصل در MWC 2018 به سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس رسید

سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس جایزه‌ی بهترین دیوایس متصل در MWC 2018 را دریافت کرده است. این جایزه به لطف طراحی عالی، قابلیت‌های پیشرفته دوربین و عملکرد کلی پرچمدار جدید سامسونگ به دست آمده است.

سامسونگ به تازگی یکی از بهترین گوشی های هوشمند ساخته شده، گلکسی اس 9 پلاس را معرفی کرده است. این را ما نمی‌گوییم، در واقع اس 9 پلاس موفق به کسب جایزه بهترین دیوایس متصل در MWC 2018 شده است. نکته جالب توجه اینجاست که پرچمدار جدید سامسونگ به لطف طراحی زیبا، قابلیت‌های پیشرفته دوربین و عملکرد کلی خود بیش از 30 جایزه مختلف را از کنگره جهانی موبایل امسال بارسلونا دریافت کرده است.

در کنار گلکسی اس 9 پلاس، دیگر محصولات سامسونگ نیز که در MWC امسال معرفی شده بودند، به جهت فناوری‌های نوآورانه خود شامل سامسونگ پی، گیر وی آر با کنترلر و سامسونگ دکس، جایزه‌هایی را دریافت کرده‌اند. هر یک از این دیوایس‌ها مورد ستایش GLOMO قرار گرفته و جایزه‌های مختلفی را دریافت کرده‌اند. Samsung Pay جایزه «بهترین نوآوری موبایل برای پرداخت» و Gear VR با کنترلر موفق نیز جایزه‌ «بهترین واقعیت مجازی و واقعیت افزوده موبایل» را از  از GLOMO Awards دریافت کرده‌اند. در سمتی دیگر داک موبایلی Samsung DeX نیز جایزه «بهترین محصول MWC 2018» را از ITPro‌ دریافت کرده است.

بهترین دیوایس متصل در MWC 2018 به فروش بیشتر اس 9 پلاس کمک می‌کند؟

یکی از معدود گوشی سازهایی که در کنگره جهانی موبایل امسال از گوشی های پرچمدار خود پرده برداری کرد سامسونگ بود. انتظار می‌رود دو گوشی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس فروش بهتری را نیز نسبت به نسل پیش خود تجربه کنند. در بررسی‌هایی که ما (مرجع) انجام داده‌ایم، بی‌‌تردید گلکسی اس 9 پلاس مستحق دریافت جایزه بهترین دیوایس متصل در MWC 2018 بوده است. در آینده‌ای نزدیک بررسی‌های بیشتری را از این گوشی ارائه خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سامسونگ مثل همیشه ترکوندی
    رد پایی از طرفداران این برندهای متفرقه و داغون نیست
    فقط سامسونگ و تمام
    نمایشگاه MWC فقط یک نوآوری و گجت قابل ستایش به خودش دید و اونم سامسونگ گلکسی اس 9 معظم و بزرگ بود
    تا ستایش و تمجید دیگری از سامسونگ بدرود و دشمان سامسونگ هم انشاالله بتونن تحمل کنن و راهی بیمارستان نشن..خخخخ

  2. واقعا مگه بجز اس9 گوشی پرچم دار و اسم دار دیگه ای هم معرفی شد؟؟

    • سلام عزیز حقیقت تا الانی که دارم جواب پیام تو قشنگ ومیدم s8 پرچم دار بوده دیگه قسمت وسعادت تموم شد از سمت آسمون که s9 رو امتحان کنیم ولی کلاس s یه کلاس بی نقصه مخصوصا وقتی تو دستای قشنگ تو باشه

  3. نمیشه گفت عادلانه ست یا نه ولی خب متاسفانه یا خوشبختانه باید قبول کرد که گلکسی اس 9 پلاس بهترین موبایل این نمایشگاه بود