نام هواوی پی 20 پرو

نام هواوی پی 20 پرو به لطف یک بیلبورد تبلیغاتی در بارسلونا تایید شد

یک بیلبورد تبلیغاتی در بارسلونا، جایی که کنگره جهانی موبایل در حال برگزاری است نصب شده که مربوط به دو گوشی هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 & Huawei P20 Pro) است. بنابراین تایید شد که مدل دوم این خانواده،‌ به جای پلاس از پسوند پرو بهره می‌برد.

هواوی قصد دارید 7 فروردین ماه 97 طی یک رویداد خبری ویژه در پاریس از نسل جدید گوشی های پرچمدار خود پرده برداری کند. اما حالا که هفته‌ها به برگزاری این رویداد باقی مانده است، ما جزئیات زیادی را در مورد دو مدل از اعضای این خانواده به نام هواوی پی 20 و پی 20 لایت شنیده‌ایم. اما سومین عضو این خانواده چه می‌شود؟ محصولی که گفته می‌شود به دوربین سه گانه پشتی برخوردار خواهد بود.

ما تا به امروز بر این باور بودیم که این محصول هواوی پی 20 پلاس نام خواهد داشت، زیرا اگر به نسل‌های گذشته اعضای خانواده P هواوی نگاه کنیم همگی از دو عضو مشترک پی و پی پلاس برخوردار بودند، اما حالا یک سند منتش رشده که نشان می‌دهد این کمپانی چینی قرار نیست دیگر مدل پلاس را عرضه کرده و در عوض شاهد عرضه هواوی پی 20 پرو خواهیم بود. به تازگی یک بیلبورد تبلیغاتی در شهر بارسلونا دیده شده است که نام محصولات جدید هواوی بر روی آن نقش بسته است که شامل دو مدل اصلی هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پرو می‌شود. البته شاید تعجب کنید که چرا این شهر برای جای گرفتن این بیلبورد انتخاب شده است. از آنجایی که در هفته گذشته بارسلونا میزبان بزرگ‌ترین رویداد موبایلی جهان یعنی کنگره جهانی موبایل (MWC 2018) بود، هواوی سعی بر این داشته است که بتواند عدم حضور خود در این رویداد را به نوعی جبران کند و از چشم کاربران دور نماند.

نام هواوی پی 20 پرو

هواوی بر روی این بیلبورد تبلیغاتی از عبارت «تولد تازه عکاسی تزدیک است» استفاده کرده است و مشخص کرده که این مراسم در 27 مارس 2018 یعنی 7 فروردین ماه 97 برگزار خواهد شد. همچنین عبارت IA بر روی این بیلبورد با رنگ قرمز مشخص شده است؛ IA در زبان اسپانیایی مخفف هوش مصنوعی یا همان AI است.  بنابراین تقریبا همه‌ی ما با اعضای این خانواده آشنا هستیم و منتظر از راه رسیدن فروردین ماه برای ملاقات با هواوی پی 20 و یار قدرتمند آن، پی 20 پرو خواهیم بود.

مشخصات فنی هواوی پی 20 پرو

چندی پیش رندرهای منتشر شده بود که ادعا می‌شد مربوط به گوشی هواوی پی 20 پرو است، گرچه ما آن زمان از نام پی 20 پلاس برای آن استفاده کرده بودیم. انتظار می‌رود این گوشی از دوربین سه گانه پشتی مجهز به سنسورهای 12 مگاپیکسلی رنگی، 16 مگاپیکسلی سیاه و سفید و 16 مگاپیکسلی تله فوتو بهره‌مند باشد. به نظر می‌رسد هر سه این لنزها به صورت ترکیبی از دیافراگم f/1.8 برحوردار بوده و ارائه کننده سیستم تثبیت اپتیکال عکس هستند.

بر روی قاب جلویی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 جای خواهد داشت، در حالی که ظرفیت رم و حافظه داخلی این گوشی 8 و 256 گیگابایت خواهد بود. تراشه کایرین 970 قلب تپنده‌ی گوشی هواوی پی 20 پرو است که در گوشی های میت 10 و میت 10 پرو نیز شاهد حضور آن بودیم. نمایشگر این گوشی، 6 اینچی با وضوح 2160×1080 پیکسل است و یک باتری حجیم 4000 میلی‌آمپری نیز آن را روشن نگه می‌دارد. این موضوع قطعا بحث برانگیز خواهد بود که بدانید هواوی میت 20 پرو از نمایشگری شبیه به آیفون ایکس اپل برخوردار است. به همین خاطر اسکنر اثر انگشت در قسمت پشتی گوشی تعبیه خواهد شد. ظاهرا سبک طراحی ناچ اپل که برای نخستین بار با آیفون 10 آن را به جهانیان شناخت، مورد علاقه کمپانی های گوشی سازی قرار گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. این همه عکس ازش اومد بیرون هنوز اسمش تایید نشده بود؟

  2. نامش بخوره توی سرش گوشی جاسوسی چینی

  3. این هواوی آوازه ش تا کجا رفته
    گوشی داغون چینی

  4. گیجمون کرد هی پی 20 یا پی 11

  5. دوربین های سه گانه! چه میکنه این هواوی