دانلود ویدیوهای یوتیوب

قابلیت دانلود ویدیوهای یوتیوب هم اکنون در 125 کشور جهان +‌ آموزش

کمپانی گوگل با ارائه قابلیت دانلود ویدیوهای یوتیوب شما را قادر می‌سازد تا دیگر برای مشاهده‌ی ویدیوهای این سرویس نیازی به اتصال اینترنت نداشته و به شکل آفلاین مشاهده کنید. این قابلیت برای کاربران Youtube Red در دسترس است.

گوگل خیلی آهسته در حال اضافه کردن قابلیت دانلود ویدیوهای یوتیوب برای مصرف کنندگان این فضای آپلود ویدیویی در سراسر جهان است. البته شروع ارائه این قابلیت از ماه گذشته کلید خورده است و هنوز هم کاربران بسیاری از کشورها به آن دسترسی ندارند.

در عین حال غول جستجوی جهان به عنوان صاحب این سرویس ویدیویی، به تازگی لیستی از کشورهایی که به قابلیت دانلود ویدیوهای یوتیوب مجهز شده‌اند را در صفحه‌ی پشتیبانی این سرویس به‌روزرسانی کرده است. به نقل از این لیست، کاربران 125 کشور جهان هم اکنون می‌توانند از این مورد برای تماشای آفلانی ویدیوهای یوتیوب بهره‌مند شوند. این لیست شامل کشورهای زیادی می‌شود که خوشبختانه نام «ایران» نیز در بین آن‌ها دیده می‌شود. برای مشاهده لیست کامل کشورها در اینجا کلیک کنید.

به منظور بهره‌گیری از ویژگی‌های جدید، اکنون شما می‌توانید یک دکمه‌ی جداگانه‌ی “Download” را در زیر ویدیوهای یوتیوب مشاهده کنید که به شما اجازه خواهند داد آن ویدیو را دانلود کرده و سپس بر روی گوشی هوشمند خود به صورت آفلاین اقدام به مشاهده کردن آن‌ها کنید.

دانلود ویدیوهای یوتیوب

قابلیت دانلود ویدیوهای یوتیوب یکی از ویژگی‌های اصلی است که Youtube Red، یک سرویس گوگل که برای استفاده از آن نیازمند پرداخت حق اشتراک هستید خواهد بود. کاربران یوتیوب از سراسر جهان در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور این دکمه اختصاصی دانلود خواهند بود و می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. نکته حائز اهمیت این است که برای برخی از ویدیوها این دکمه دیده نمی‌شود. اگر شما هم به این مشکل برخوردید، این بدان معناست که قادر به دانلود آن نبوده و باید حتما به صورت آنلاین به تماشای آن بپردازید.

آموزش دانلود ویدیوهای یوتیوب

اگر کشوری که در آن ساکن هستید در لیست کشورهای پشتیبانی کننده از این قابلیت باشد، می‌توانید آن ویدیو را دانلود کرده و برای 48 ساعت آن را به شکل آفلانی مشاهده کنید. پس از آن، شما نیازمند اتصال به اینترنت خواهید بود تا یوتیوب نیاز آن ویدیو به ‌به‌روزرسانی‌های احتمالی را چک کند. چرخه‌ی مشاهده‌ی دانلود ویدیوهای یوتیوب هر 48 ساعت خواهد بود.

برای اینکار ابتدا به صفحه‌ی تماشای ویدیو بروید. در زیر ویدیو بر روی دکمه‌ی Download دانلود ویدیوهای یوتیوب کلیک کنید. سپس ویدیو که دانلود شد، آیکون به شکل آبی دانلود ویدیوهای یوتیوب درخواهد آمد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

19 دیدگاه

  1. چه زمانی قابلیت دانلود ویدوئو های اولترا اچ دی ها همون 4K به یوتیوب اضافه میشه؟ کسی جواب این سؤال رو میدونه؟

  2. با idk راحت میتونی دانلود کنی، توی دسکتاپ

  3. با این رباتهای تلگرامی هم میشه دانلود کرد:
    @uVidBot
    @utubebot
    @SaveVideoBot
    لینک یوتیوب میدی . اگه زیر 50 مگابایت بود خودش آپ میکنه تو تلگرام. اگه بالا 50 بود لینک ددانلودد میده.

  4. خب این چه کاریه! وقتی میشه راحت با کپی از لینک یوتیوب اونو در خیلی از سایتهایی که مخصوص اینکار هستند و یا اپ هایی مشابه اون کلیپ رو دانلود کرد..
    مثل همین سایت که میزارم ( حتی میشه با همه فرمت‌ها اونو دانلود کرد ) البته فقط کافیه در گوگل بزنید downloader youtube که دراین صورت کلی سایت و اپلیکیشن بهتون معرفی میشه

    http://www.onlinevideoconverter.com

  5. چه فایده وقتی فیلتره

  6. با یه سری روش دیگه هم میشه دانلود کرد

  7. چه فرقی به حال ما داره ما که بافیلتر شکن ای پی ما مال امیرکاس بازم برای ما همین دانلود میاومد

  8. واقعا متاسفم که تو کشوری زندگی میکنم که یکی از بهترین و اصلی ترین سایت ها توش فیلتر هست

  9. برای اولین باره که حس میکنم بهم احترام گذاشتن و اسم کشورمو حذف نکردن

  10. کاش نسخۀ دسکتاپی هم بیاد!

  11. ای دکمه که از وقت موجود بود

  12. این که ایران جزو این کشور هاست که زیاد اهمیت نداره چون یوتوب در ایران فیلتر است و اگر بخواهیم از یوتوب استفاده کنیم مجبور به تغییر ای پی خواهیم بود