برند نوکیا

برند نوکیا مورد توجه‌ترین نام در نمایشگاه MWC امسال بود

به گفته‌ی Brandwatch و توییتر، برند نوکیا مورد توجه‌ترین نام در نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا بوده است. این برند حتی از سامسونگ که پرچمداران جدید سری گلکسی اس 9 خود را معرفی کرد نیز نامش بیشتر در توییتر دیده شده است!

اچ ام دی گلوبال، کمپانی که بخش موبایلی برند نوکیا را با موفقیت توانست احیا کند، حضور موفقی را نیز در نمایشگاه MWC امسال تجربه کرد. ظاهرا آن‌ها موفق شده‌اند بیشترین توجه را در این رویداد 4 روزه در بین تمامی رقبای بزرگ شرکت کننده به دست آورند.

برند نوکیا

در جایی که سامسونگ نیز حضور یافته بود و حتی از گوشی های پرچمدار جدید گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس خود پرده برداری کرد، کمپانی اچ ام دی گلوبال نسل جدید گوشی های هوشمند اندرویدی خودش را در معرض نمایش گذاشت و نسخه 4G گوشی نوکیا 8810 خود نیز پرده برداری کرد. حال به نقل از Brandwatch و با همکاری توییتر، برند نوکیا را باید مورد توجه‌ترین نام در نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا بدانیم. این درحالیست که نام‌های بزرگی همچون سامسونگ، هواوی، گوگل و اپل در طول برگزاری نمایشگاه به ترتیب در جایگاه دوم الی پنجم مورد توجه‌ترین نام‌ها قرار گرفته‌اند.

علاوه بر این، Juho Sarvikas سرپرست کمپانی اچ ام دی گلوبال نیز تایید کرده است که شرکت آن‌ها موفق به دریافت 21 جایزه در نمایشگاه MWC 2018 شده است و به رکورد تازه‌ای در این زمینه دست پیدا کرده‌اند. این درحالیست که در نمایشگاه سال گذشته، غول گوشی سازی فنلاندی 17 جایزه را دریافت کردند.

اچ ام دی امسال عملکرد بسیار عالی را در بخش گوشی های اندرویدی خود داشته است، اما شاید ستاره‌ی آن‌ها در کنگره جهانی موبایل امسال را باید نسخه 4G گوشی Nokia 8110 بدانیم که در آینده‌ای نزدیک با قیمت 80 یورویی روانه بازارهای جهانی خواهد شد. برند نوکیا موفق شده با این محصول خود به نوعی نوستالژی جذابی را برای طرفداران قدیمی خود به وجود آورد که حالا می‌توانند با خرید این گوشی کلاسیک، در کنار آن از اینترنت پرسرعت 4G نیز بهره‌مند شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. Oldboy خواهشا شما نظر نده وقتی نظر سنجی دقیق شده از رو هوا که نگفتن نوکیا پر توجه ترین بوده بعد شما میگی نظر من سامسونگ بود؟؟؟ شما همو سامسونگ دستت بگیر و نظرت رو نگه دار برای خودتون و سامسونگ آفرین.

  2. بعد از کسب درآمد و بودجه کافی از فروش فیچرفون و اسمارت فون های فعلی،شرکت نوکیا بلافاصله باید:
    ۱- بخش پردازنده های اختصاصی مستقل شرکت نوکیا راه اندازی شود قدرتمند و پیشرفته طوری که قوی تر یا پیشرفته تر از تراشه های اسنپدراگون کوالکام باشد
    ۲- تحقیقات و توسعه وتولید انواع صفحه نمایش وتولید بهترین صفحه نمایش های با کیفیت و کم مصرف نوکیا ۳-تولید باتری های گرافنی و ابرخازنی نسل آینده نوکیا
    ۴- تولید دوربینی فراتر از زمان با همکاری کارل زایس
    ۵-کسب استانداردهای بالاتر از استاندارد نظامی IP-68
    به وسیله آلیاژهای بدنه گوشی،گرافن،سرامیک نظامی
    ویا آلومنیوم های سری ۷۰۰۰ و بالاتر
    ۷- وهمینطور نوکیا باید مثل سابق که سالها مقام اول فروش در جهان را با خلاقیت و نوآوری هایی که داشت اینبار هم نرم افزار و 5G و هم سخت افزار بدست بیاره امیدواریم نوکیا در این زمینه ها موفق بشه مخصوصاً تراشه و پردازنده های ساخت خود شرکت نوکیا

  3. فقط سامسونگ و بس…اون تو توییتر بوده و ملاکی نیست..سامسونگ برتر مطلق هست و بس

  4. این گو.شی موزی چطوری توجه هارو جلب کرده

  5. بنظر من مورد توجه ترین همین سامسونگ بود با اس 9 هش