امکان برقراری تماس صوتی و تصویری در اینستاگرام

تماس صوتی و تصویری در اینستاگرام امکان پذیر خواهد شد

به زودی، تماس صوتی و تصویری در اینستاگرام راه‌اندازی می‌شود. اینستاگرام با اضافه‌کردن قابلیت تماس صوتی و تصویری به امکانات بی‌شمار خود، یک گام دیگر به تبدیل‌شدن به محبوب ترین رسانه جهان برمی‌دارد.

شبکه اجتماعی اینستاگرام به زودی مکالمه صوتی و تصویری را به امکانات خود اضافه خواهد کرد تا قابلیت‌های خود را بیشتر از گذشته کند.

تماس صوتی و تصویری در اینستاگرام

این خبر پس از آن منتشر شد که فایل APK اینستاگرام توسط چند تن از کاربران کنجکاو اینترنتی مورد بررسی و کالبدشکافی قرار گرفت و آیتم‌هایی در آن یافت شد که به قابلیت تماس صوتی و تصویری در اینستاگرام اشاره دارند. این آیتم‌ها که آیکون‌ها و فایل‌های تماس صوتی و تصویری بودند، به ترتیب با عناوین “voice call” و “video call” نام‌گذاری شده‌اند و قابلیت‌های بعدی اینستاگرام را لو می‌دهند.

امکان برقراری تماس صوتی و تصویری در اینستاگرام

اسنپ‌چت (Snapchat) یکی از بزرگترین رقبای اینستاگرام است که در حال حاضر کاربران آن قادر به برقراری تماس صوتی و تصویری با یکدیگر هستند. بدین ترتیب، با اضافه‌شدن امکان تماس صوتی و تصویری در اینستاگرام ، کاربران قادر خواهند بود تا احتمالا در اپلیکیشن پیام رسان اینستاگرام با نام Direct، از این امکان بهره ببرند.

این اولین بار نیست که شایعاتی در خصوص اضافه‌شدن قابلیت تماس صوتی اینستاگرام شنیده می‌شود؛ چندی پیش، این شبکه اجتماعی اقدام به تست تماس صوتی کرده بود که البته به صورت داخلی و بین توسعه‌دهندگان آن انجام شد. اما حال با توجه به آیکون‌های استخراج‌شده‌ی جدید، بیش از هر زمان دیگری به احتمال اضافه‌شدن تماس صوتی و تصویری در اینستاگرام نزدیک شده‌ایم.

اینستاگرام در حال حاضر در رده دوم محبوب ترین رسانه اجتماعی در ایالات متحده و پس از صاحب خود، یعنی فیس‌بوک، قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. حجم زیاد میبره حتما

  2. اخ که چقدر از اینستا متفرم
    یه مشت احمق ریختن توش

  3. ایول دمشون گرم

  4. فیلتر شدن رفتن پی کارشون خخخخ

  5. پس فیلتر میشه تو ایران