فیلم برداری با دوربین گلکسی اس 9

فیلم برداری 4K با دوربین گلکسی اس 9 دارای محدودیت است

فیلم برداری با دوربین گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) تجربه‌ای متفاوت خواهد بود. با این حال فیلم برداری با دوربین گلکسی S9 بدون محدودیت نیز نیست. اما آیا این محدودیت در ضبط ویدیو برای کاربران مشکل ایجاد خواهد کرد؟

سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، به لطف قابلیت فیلم برداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه و از آن مهمتر داشتن توانایی تثبیت‌کنندگی نوری تصویر، مالک برترین دوربین‌های موبایل به منظور ضبط فیلم هستند. این ویژگی با نمونه آن در آیفون‌های جدید اپل یکسان است.

به ویژگی‌های دوربین سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس باید توانایی فیلم برداری سوپر اسلوموشن را نیز اضافه کنیم که تا پیش از این در انحصار پرچمداران سونی قرار داشت. با این حال، هنوز ویژگی‌هایی وجود دارند که دوربین دو مدل سری S جدید سامسونگ فاقد آن‌ها است.

در حالت عادی، بیشتر ویدیوها با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط می‌شوند، اما خاص بودن دوربین آیفون‌های جدید و گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سبب شده حتی حین استفاده از رزولوشن 4K نیز بتوان از نرخ ضبط 60 فریم بر ثانیه بهره برد. البته حین تلاش برای فیلم برداری با دوربین گلکسی اس 9 با این نرخ فریمی، هشداری مبنی بر افزایش فوق‌العاده زیاد فایل ویدیوی نهایی به کاربر داده می‌شود.

فیلم برداری با دوربین گلکسی اس 9

فیلم برداری با دوربین گلکسی اس 9 حین استفاده از نرخ فریمی 60 و رزولوشن 4K دارای محدودیت است

در زمان فیلم برداری با دوربین گلکسی اس 9 یک محدودیت وجود دارد که تصور می‌کنیم فارق از نسخه اسنپدراگون و یا اگزینوس آن است. در دستگا‌ه‌های اندرویدی، به دلایل مختلفی اعم از حافظه، توان پردازشی و دیگر موارد، در زمان انتخاب بالاترین گزینه‌های بخش فیلم برداری یک حداکثر زمان مشخص به منظور ضبط ویدیو تعیین می‌شود. پیش از این در گوشی های سامسونگ، محدودیتی پنج دقیقه‌ای در زمان ضبط ویدیوهای 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه وجود داشت، اما اکنون فیلم برداری با دوربین گلکسی اس 9 حین بهره بردن از همین رزولوشن با نرخ 60 فرم بر ثانیه محدود به پنج دقیقه خواهد بود. پس می‌توان برای از بین بردن محدودیت زمانی فیلم برداری 4K از نرخ فریمی پایین‌تر استفاده کرد.

در گوشی های پرچمدار پیشین سامسونگ، حداکثر زمان فیلم برداری 4K بسیار قابل قبول به شمار می‌آمد، چرا که برخی از مد‌ل‌های ساخت دست دیگر شرکت‌ها تنهاا قادر بودند کمتر از دو و حتی یک دقیقه به ضبط ویدیو در این رزولوشن بپردازند. داغ شدن غیر قابل تصور گوشی حین قرار دادن رزولوشن فیلم برداری بر روی 4K، به طوری که می‌تواند به ذوب شدن برخی از قسمت‌های داخلی دستگاه منجر شود، علت اصلی تعیین محدودیت زمانی به شمار می‌آید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. به نظرم بهترین دوربین رو وی 30 تینک ال جی داره. کیفیت دوربین این گوشی از نظر تست هایی که انجام شده و مشخصاتی که منتشر شده جزو عملکردهای بی نظیری بوده که تحسین بسیاری از سایتهای بزرگ رو برانگیخته. اگر نسبت به قیمت بخواهیم بررسی کنیم گلکسی اس 9 واقعا چیزی نیست که براش بخواهیم این مقدار هزینه کنیم و با هزینه کمتر میتونیم با خرید پرچمدار ال جی کیفیت بالاتری بگیریم

  2. دور از انتظار نبود

  3. اینم ضد حال بهتون که میگفتین خیلی خوبه اس 9

  4. باید این محدودیت باشه چون تو عرض یک ربع 20 گیگ فضا میگیره…زنده باد سامسونگ

  5. عین یجای مرغ هی بازو بسته میشه

  6. داغ شدنه غ ق تصوره گوشی ????

  7. عادیه به نظرم
    سامسونگ همچنان در زمینه دوربین و کیفیت پیشگامه بین پرچمدارا

  8. فقطم اپل و سامسونگ همچین ویژگی رو دارن :/
    بقیه که شصت فرم فور کی ندارن :/
    محدودیت بقیه ام همه همین حدوداس